Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen My Vodafone gaat niet meer.

Gisterenavond mijn verbruik er nog mee gecontroleerd.
Omdat ik toen zag dat mijn abonnement, SO Bel + SMS + Web-2 70, ongevraagd veranderd was in een, SO Vodafone Red-3 abonnement vanmorgen weer gekeken

Maar sinds vanmorgen lukt het niet meer om in te loggen op mijn windowsphone.
Ik krijg een melding dat ik een oude app gebruik en hem moet updaten in de app store.

Ik heb de app verwijderd en vanuit de store opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds dezelfde melding.
137 Reacties 137
mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @stevied86 @ForumCrew
Er is voor Window Phone wel degelijk een My Vodafone app beschikbaar. En deze heeft voorheen tot de omzetting prima gewerkt. Na de update en het installeren van de laatste versie werkt het gewoon niet meer.

http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/app/my-vod​afone/11dcaf0e-aec4-4d1b-b963-6d3849f7ffdd

En ik begrijp heus wel dat wij hier elkaar proberen te helpen, maar het is Vodafone die blijkbaar niet weet het probleem op te lossen en ons hier met allerlei testjes bezig houdt en niet met een concrete oplossing komt. Als vele van ons dezelfde melding krijgen moet Vodafone deze met testen toch ook krijgen.

Met vriendelijke groet,

Mario van Dongen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat klopt inderdaad. Maar daar kan het eventueel wel aan liggen.
Quickzz

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voorheen op mijn iPhone 5 had ik nooit geen problemen met de Vodafone App. Na het openen hoefde ik nooit opnieuw in te loggen en kon gelijk naar de gegevens toe die ik nodig was.

Nou heb ik sinds 2 weken een iPhone 6, en ook is er bij Vodafone iets nieuws omgezet, je moet nu inloggen met je e-mail adres i.p.v. je 06-nummer of zoiets? Allemaal prima.

Wanneer ik nu de Vodafone App open krijg ik eerst een scherm dat ik moet inloggen. Daar staat nog gewoon mijn 06-nummer en deze kan ik ook niet aanpassen, ik kan enkel een wachtwoord invoeren. Wanneer ik dat doe krijg ik het volgende scherm: 'Je staat op het punt om je account om te zetten naar een nieuw My Vodafone account......'. Ik druk op 'Volgende' en krijg vervolgens: 'U heeft al een account. Log alstublieft in met uw e-mail adres en wachtwoord'. Wanneer ik nu terug ga naar het homescherm en op mijn gebruikersfoto druk, kom ik gewoon in de app bij mijn gegevens.. Wanneer ik de app sluit (niet eens helemaal afsluit door 2 x homeknop en omhoog swipen) en vervolgens weer open begint het hele riedeltje opnieuw.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Quickzz,

Ik raad je aan om eerst naar de website te gaan en daar als eerste in te loggen met je nummer en wachtwoord. Vervolgens krijg je de mogelijkheid om je emailadres in te vullen en zo voortaan in te loggen. Daarna verwijder je de app en installeer je hem opnieuw. Als je dat hebt gedaan kun je inloggen met je emailadres en zal hij dit ook onthouden. Laat me even weten of het geholpen heeft. Tevens kun je dan ook mijn antwoord als oplossing selecteren.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
iloleka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Elke keer als ik inlog bij My Vodafone krijg ik de melding dat het account gekoppeld moet worden en heb ik een knipperend scherm. Ik kan dan niets meer doen, ook niet uitloggen. Hoe los ik dit op?
Crafter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ligt het aan mij of kan er vandaag niet ingelogd worden voor MyVodafone? Ik heb alles al geprobeerd, wachtwoord gewijzigd (2x) en krijg dan telkens dat mijn wachtwoord niet klopt en ik weer 15 minuten moet wachten... Ook op de App werkt ie niet en krijg ik dezelfde melding... Heb met emailadres ingelogd, met mobielnummer, geen van alle werkt bij mij.

Is dit bekend??

groeten, Nick
Irmalouise1967

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na meerdere malen de app van my vodafone te hebben verwijderd en weer opnieuw gedownload op advies van vodafone fb, lukt het me nog steeds niet om op my vodafone te komen. Wel als ik via zakelijk ga maar ik heb geen zakelijk abonnement na mijn weten dus dat is toch wel raar. En als ik dan een nieuw wachtwoord aanvraag kan deze niet verstuurd worden via email.
Ik wil graag mijn abonnement verlengen maar als dit nog langer duurt zit ik er toch aan te denken om naar een andere provider te gaan.
Bellen is ook een ramp duurt nogal lang en om nog langer dan een kwartier te wachten vind ik echt belachelijk.
Heb nog nooit deze problemen gehad en de service was altijd super.
Maar nu DRAMA.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Irmalouise1967

Wat voor een telefoon en abonnement heeft u?
De klantenservice kan zien waar het mis gaat en eventueel een wachtwoord reset doen.

Komt u via de website wel gewoon ingelogd?

Groetjes stevied86
Irmalouise1967

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Stevie,
Ik heb een Red abonnement en een samsung galaxy 3S.
En nee ik kom ook niet via de website ingelogd.
Had een keer op zakelijk gekeken en daar kwam ik er wel op maar dan kwam ik weer niet in het menu met aanbiedingen voor vaste klanten.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Irmalouise1967,
Neem even contact op met de klantenservice. Bel 1201 voor hulp. Werkt je mobiele telefoon niet? Met een ander toestel bel je naar 0900-0940 (particulier) of 06 54 50 01 00 (zakelijk).

Zij kunnen inloggen onder u met uw toestemming. Zij kunnen dan het wachtwoord veranderen zodat u ook weer kunt inloggen.
Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied 86
Irmalouise1967

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Stevie,

Ik heb 1201 gebeld en er is nog steeds een storing op my vodafone en ze weten nog niet wanneer dit is verholpen.
Maar ben daarna door degene aan de telefoon doorgeschakeld naar klantenservice verkoop en heb mijn abonnement nu verlengd, vriendelijke dame aan de lijn gehad, dus nu is het wachten op mijn nieuwe toestel.

Bedankt voor je hulp
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen Irma,

Goed om te horen dat na de doorschakeling je het abonnement hebt kunnen verlengen :).
In ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel en ook je abonnement.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben ben je van harte welkom op het forum. Ik wens je en fijne dag verder.
Corrie1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom kan ik niet inloggen op my vodafone, ik wou even mijn beltegoed bekijken en hoeveel internet ik verbruik had, maar kom er met geen mogelijkheid bij, vind dit erg vervelend ..omdat ik toch graag wil weten hoeveel ik nog heb.
ASF

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik probeer het nu al anderhalve maand en ik kom er nog steeds niet in
voor mij reden over te stappen naar een andere provider, pffffff
douvine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ditzelfde probleem al maanden. Heb de app meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Meerdere keren wachtwoord verandert maar dit onbekende foutmeldingprobleem blijft. Eerst werkte het prima ik had zelfs de accounts van mijn kinderen in mijn app en kon zo hun verbruik bij houden en eventueel beltegoed bijvullen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aii @douvine ik raad je dan aan om met de klantenservice contact op te nemen omdat het waarschijnlijk dan en taakjes is voor de technische dienst. Geef je even de foutmelding door zodat deze in de case kan worden geplaatst?

Ik wens je vooralsnog en fijne dag toe, mocht je nog vragen hebben in de toekomst ben je van harte welkom op het forum.
janvandalen1955

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan na het veranderen van de inloggegevens niet meer inloggen, lijkt dat mijn email adres niet geaccepteerd word. Heb de melding gehad dat er onbekende tekens in mijn email adres staan. Kan dus niet meer bij mijn gegevens. Met vriendelijke groet, Jan van Dalen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@janvandalen1955 dat is lastig. Staat er misschien een spatie in je e-mailadres? Soms zet de telefoon deze er automatisch bij. In dat geval is de melding: "Het e-mailadres is niet geldig"
janvandalen1955

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels opgelost, firefox werkt niet naar behoren. Met Safari lukt het wel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gelukkig is het opgelost! Bedankt voor het terugkoppelen @janvandalen1955 . Soms kan het herstellen van de browserinstellingen/wissen browsergeschiedenis, cookies etc. van in dit geval Firefox het probleem verhelpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic