Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen My Vodafone gaat niet meer.

Gisterenavond mijn verbruik er nog mee gecontroleerd.
Omdat ik toen zag dat mijn abonnement, SO Bel + SMS + Web-2 70, ongevraagd veranderd was in een, SO Vodafone Red-3 abonnement vanmorgen weer gekeken

Maar sinds vanmorgen lukt het niet meer om in te loggen op mijn windowsphone.
Ik krijg een melding dat ik een oude app gebruik en hem moet updaten in de app store.

Ik heb de app verwijderd en vanuit de store opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds dezelfde melding.
137 Reacties 137
Leovandekolk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Steven,

Ik heb mijn cookies al minimaal ingesteld en heb ook reeds kontakt gehad met klantenservice, maar die wisten ook geen oplossing, dus zij hebben het gemeld bij de Technische staf, dus hopelijk gaan deze mij binnenkort benaderen.

Ik moet dus afwachten.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan moet je idd helaas even afwachten.
Geduld is een schone zaak....????
Leovandekolk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik krijg al sinds ruim een week, direct deze melding op myvodafone-website, als ik via laptop wil inloggen:
-------------------------------------------------
Oeps
Even niet bereikbaar

Er is iets misgegaan op deze pagina
We gaan ermee aan de slag. Probeer het later nog eens
---------------------------------------------------
Ik kreeg per mail bericht, dat het probleem is opgelost, maar helaas niet........

Het is mijn 1e storing in 10 jaar klant, maar hopelijk is dit heel snel blijvend opgelost !

Met vriendelijke groet,
Leo van de Kolk
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Leovandekolk

Krijg je deze foutmelding ook in een andere browser en heb je al eens je cookies verwijderd?
Leovandekolk

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Via Google Chrome werkte het wel gelukkig, alleen is gratis versturen van 2 smsjes per dag via deze site niet meer mogelijk sinds begin dit jaar, maar moet heel veel betaald worden !
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Inderdaad Leovandekolk deze optie is verwijderd uit MyVodafone dat ook ivm het nieuwe systeem dat achter MyVodafone zit. Helaas is het niet meer mogelijk om deze functie erbij toe te voegen.
hteuling

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik kan niet meer inloggen op my vodafone via de vodafone website.
Hij geeft aan dat ik probeer in te loggen met een prive account maar die heb ik helemaal niet.
Dit werkte eergisteren nog wel.
Waarom is er toch altijd iets mis met Vodafone? Ik denk dat ik er maar mee stop en naar een normale provider ga,

Anonymous
Niet van toepassing
Hey
Neem even contact op met de klantenservice. Zij kunnen je hiermee verder helpen.
Log je zakelijk in en nog op de oude manier let er dan op dat je bij my Vodafone zakelijk dient in te loggen.
Log je in met een e-mail adres dan dien je echt bij partticulier in te loggen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
hteuling

Waarschijnlijk probeer je in te loggen met je 06nummer. Lees de berichten hierboven eens door. Daar staan allerlei tips!
hteuling

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja dat klopt. Ik heb het opgelost met behulp van de helpdesk.
Je moest niet eerst inloggen op zakelijk want dat gaat kennelijk verdwijnen.
Dus eerst op prive en toen werkte het weer.

Thanks!
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te lezen dat het is opgelost, inloggen op de nieuwe manier 😉
PSitters

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkbaar mijn wachtwoord kwijt voor de app. Geen probleem, er is een optie om een tijdelijk wachtwoord aan te vragen. Dus, telefoonnr ingetikt, even wachten en een berichtje met een nieuw tijdelijk wachtwoord ontvangen. Tijdelijk wachtwoord ingevoerd op de app, en op het volgende scherm moet ik een nieuw wachtwoord opgeven. Dat dus 2x gedaan, dubbel-check dat ik het goede en hetzelfde invoer: foutmelding.

Sorry, er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw. (2)

Hoeveel later, want we zijn inmiddels alweer een uur verder?


sylvana_x

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat dat ik al inlog met mijn email adres *e-mailadres verwijderd door moderator* ipv mijn telefoonnummer, maar dat ik mijn email nog niet heb geactiveerd. Iedere keer als ik op "activatie mail opnieuw versturen klik" op zowel de app als website krijg ik "Sorry er is iets mis gegaan probeer het later opnieuw (2)" te zien. Al zeker een maand lang.. Zo kan ik mijn tegoed, verbruik en kosten niet in de gaten houden..
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Dit is inderdaad niet de bedoeling dat je al zo lang je tegoeden kan inzien.
Wat ik je aanraad om te doen is contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jouw helpen met het instellen van my Vodafone. Via www.vodafone.nl/support/contact kun je zien hoe je contact op kunt nemen met de klantenservice. Vanuit hier kan ik je er niet verder mee helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Heb je het al geprobeerd om via de website het wachtwoord te veranderen. Mocht het dan nog niet lukken neem dan contact op met de klantenservice en geef dan ook de foutmeldingd door die je krijgt. Zie ook www.vodafone.nl/support/contact
Vanuit hier kan ik je helaas niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic