Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Opwaarderen prepaid Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb getracht op te waarderen via de website met credit card, dat is blijkbaar niet gelukt. Hierna wordt ik, na het openen van mijn Vodafone app op mijn mobiel, steeds doorgestuurd na...

Dagelijks 1,65 voor alles in een Blox? Alleen-lezen Opgelost

Bij t toestel van mijn dochter wordt dagelijks dit bedrag van 1,65 in rekening gebracht, hoe kan zeDat stopzetten?! We hebben gewoon WiFi nl...

Cdiepen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen met extra voordeel ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn huidige sim only smart 500 verlengen. Ik heb nu € 6,50 voordeel en betaal € 16 per maand. De aanbieding is nu dat ik € 17 ga betalen bij verlenging van hetzelfde abonnement en dus een voor...

Ton56 door Stamgast
  • 81 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Zakelijk 'n prive Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb bij jullie een zakelijke en een privé abonnement. Wat ik niet snap is dat jullie me adviseerde om zakelijk te nemen omdat dit voordeliger was voor m'n bedrijf terwijl ik met m'n privé abonnemen...

Jarozorg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dataverbruik MyVodafone app wijkt gigantisch af Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag is de nieuwe maand begonnen en betekend nieuw data tegoed, voor mij is dat 2GB. Elk begin van de maand reset ik de dataverbruikmeter op mijn iPhone, deze houdt al het verbruik bij via het prov...

Tijdelijk stoppenzetten abonnement Alleen-lezen Onopgelost

hai!Ik heb wegens immigratie mijn abonnement tijdelijk stopgezet. Nu moeten we noodgedwongen terug. Is er een mogelijkheid om deze pauze weer stop te zetten? Aangezien ik straks toch weer in nederland...

marit93 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

recent beltegoed opgewaardeerd en nu al bijna op Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal. Ik zit met een groot probleem wat ik al vaker heb gehad. Ongeveer 3 keer. Ik heb gister (3-8-15) mijn beltegoed opgewaardeer met 10 euro en al mijn tegoed is al bijna op. ik heb nu nog...

Ajka1992 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

opzegging Alleen-lezen Onopgelost

Mijn geduld raak op. Vodafone weet geen oplossing, blijft in gebreke. Van af 5 maart heb ik een abonnement bij Vodafone. Van af die datum werkt mijn telefoon niet zoals het moet werken. Deze abonnemen...

opzegging door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

app prepaid Alleen-lezen Onopgelost

de nieuwe app van jullie is verschrikkelijk. Wordt telkens door verwezen naar de site.Ik wil mijn oude app terug met tel. nr. inloggenwas veel handiger met buitenland box aan zetten

Haalst door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Camerafout galaxy s6 Alleen-lezen Opgelost

Vandaag abonnement verlengt en nieuw toestel ontvangen een samsung s6Toestel geeft aan camerafout. Kan alleen op OK drukken maar daarmee is probleem niet verholpenHoe kan ik dit verhelpen?

ptwpeters door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet meer bellen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet meer bellen, maar wel gebeld worden hoe kan dit is mijn toestel geblokkeerd of?

Khalid door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone app werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

My Vodafone app werkt niet ! Nu wordt ik doorgelinkt naar onoverzichtelijke website, die foutmeldingen geeft. Graag met spoed repareren, zodat ik deze op vakantie weer kan gebruiken. Onnodige extra ko...

Ronbo1970 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aankoop via derden Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik krijg op via myvodafone app te zien dat ik 8,99 buiten mijn bundel ben gegaan. Ik weet alleen niet hoe dit kan? Er staat dat ik aankoop heb gedaan bij derden?! Wat is dit en hoe kan ik achter...

Micro Sim Alleen-lezen Opgelost

Hallo, dames en heren. Ik ben al jaren een trouwe klant van Vodafone, Pre-paid. Ik heb nu al zo'n... 5/6 jaar één simkaart die ik ondertussen al in meerdere telefoons heb gestopt. Vind het wel handig ...

Kjeld90 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon dood: contact via chat met klantenservice. Alleen-lezen Onopgelost

Beste klantenservice; telefoon is dood: wel gebeld kunnen worden maar geen reactie op de telefoon. Daarnaast geen beeld op het scherm. telefoon reageert ook niet op de knoppen van de headset. Heb daar...

Losse home button galaxy s6 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen! Ik heb minder dan 3 weken geleden een samsung galaxy s6 bij jullie gekocht, en gisteren merkte ik dat de home knop losser begint te zitten aan de linker kant. Ik heb even gegoogled, en di...

Ijsje123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet in buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vodafone business abonnement en kan hiermee zonder moeite in Nederland op het internet. Maar zodra ik in België kom (BEL proximus, BASE, ...) start mijn mobiel internet niet meer. Als ik mo...

rekeningen niet kunnen inzien op my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kan bij my vodafone mijn rekeningen niet inzien.heb mijn wachtwoord en email al veranderd maar dan nog lukt het me nietwie kan me helpen groetjes diana

diana65 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen