Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geluid Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen komt er geen geluid meer uit mijn toestel. Dit is de LG Optimus L5 E610v die ik heb sinds vorig jaar september Met geen geluid bedoel ik: geen beltoon, alarm en muziek (-> die doe...

verkeerde lokatie Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een acer liquid s2 daul sim en als ik msn open geeft hij aan het weer van mountain vieuw califonia terwijl ik gewoon in nl ben ook kan ik daar door niet op sites die alleen voor nederlandse bez...

Google playstore Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al bijna 2 jaar een lg Prada, en mijn google playstore heeft altijd gewoon gewerkt, maar een tijdje geleden begon deze raar te doen, ik kan hem wel gewoon opstarten maar er staan maar een stuk ...

spck lg kp202 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb begrepen dat je na één jaar gratis de spck code kan opvragen bij de desbetreffende provider. Nu heb ik deze telefoon al veel langer dan een jaar in mijn bezit, maar nu is mijn simkaart onbruikb...

geen 06 nummer Alleen-lezen Onopgelost

ik zou graag een dienst opzeggen via http://www.payinfo.nl/ maar ik kan enkel een 06 nummer ingeven en heb een 04 nummer aangezien ik in Belgie woon en mijn gsm in het buitenland heb gekocht.

Toestelkeuze Alleen-lezen Onopgelost

Ik mag binnenkort me abbonement verlengen. En nu was ik aan het kijken naar de keuzes in toestellen maar kom helemaal geen LG tegen. Terwijl LG toch op moment zeer goeie toestellen heeft. Waaronder de...

LG G2 email probleem Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vorige week ben ik in het bezit van een LG G2.Ik heb aan mijn email 2 accounts gekoppeld.Als ik de emailtoepassing afsluit en weer opstart dan zie ik niet de gecombineerde inbox maar slechts één...

Lg e400 hard reset Alleen-lezen Onopgelost

als je Lg het bericht prosess android is onverwachts gestopt probeer op nieuw is er een oplossing maar ik zou je geheugenkaart eruit halen of back uppentoestel uitzettenaanknop+volume laag knop +menuk...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen