Hoi
Tonnie 63 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend natuurlijk dat je data opeens iets anders aangeeft. Via de community kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel doen. Het beste wat je kunt doen is via de app, op de data pagina, op de 24/7 knop klikken (rechts
boven in beeld) en dan op feedback klikken. Geef daarin aan dat er teveel data aangegeven staat en dat je niet weet hoe het komt. Deze info komt dan op de juiste afdeling en die gaan dan bekijken of het komt.
Om er zeker van te zijn, controleer ook nog even of je niet per ongelijk data gebruik aan hebt staan voor het updaten van apps. Kan natuurlijk zijn dat je even geen WiFi had en dat die daarom via data 4G verbinding heeft gemaakt.
Maar goed, het beste is dus via de feedback en dan kunnen ze het uitzoeken. Eventueel kan je ook een privé bericht sturen naar
Facebook of
Twitter. Ook daar zitten mensen die kunnen vragen of er misschien een storing is. Alleen voor het goede antwoord, is de feedback het beste!!
Succes en laat nog even weten of het is opgelost.