Hallo,
Al vanaf januari 2013 heb ik bij vodafone een (tweejarig) abbonnement, SO Bel+SMS+Web-2 Altijd.
Ik wenste bij aanschaf van het abbonnement een internetbundel van 1000 mb, waarbij ik vervolgens te horen kreeg
dat ik er vanwege een aanbieding, twee jaar lang elke maand 3000 mb gratis bij krijg, wat betekent dat ik 4000 mb
internet per maand heb.
Dit is natuurlijk altijd mooi meegenomen, en tot maart 2014 ben ik dan ook nooit zelfs maar in de buurt gekomen van het limiet van mijn bundel. Totdat ik eind maart ineens een smsje ontving dat mijn internet is geblokkeerd omdat ik meer dan 100 euro over mijn bundel heen zou zitten. Dit bleek uiteindelijk 150 euro te zijn.
Hiervan ben ik erg geschrokken omdat ik in maart niks anders gedaan heb dan in de 14 maanden ervoor. Ik ben niet in het buitenland geweest, heb geen andere telefoon gebruikt, geen nieuwe appjes gedownload of meer filmpjes gekeken dan normaal.
Maar toch heb ik blijkbaar op de één of andere manier 4000 mb aan internetdata verbruikt, en ben ik daar ook nog eens voor 150 euro overheen gegaan. Mijn vraag is hoe dit in hemelsnaam mogelijk is.
Voor mijzelf ben ik ervan overtuigd dat het niet aan mijn internetgedrag kan liggen, aangezien dit al ruim een jaar hetzelfde is en er in maart niks veranderd is.
Heeft u voor mij een verklaring van hoe dit mogelijk is?
Vriendelijke groet,
Martijn van Veldhuizen