Netraam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement loopt af en op reis

Begin augustus loopt mijn Vodafone abbonement af. 1 oktober ga ik echter voor minimaal een half jaar op reis. Verlengen is dus geen optie, anders zit ik straks in het buitenland met een abbonement wat ik niet gebruik. Ik ga voor minimaal een half jaar, maximaal een jaar op reis. Mijn abbonement verlengen en dan tijdelijk stilzetten wil ik ook niet gaan doen, als ik langer dan 9 maanden weg blijf is dit langer dan de maximaal toegestane duur van het tijdelijk stop zetten. Is het mogelijk om mijn contract niet op te zeggen en dan automatisch nog 2 maanden door te laten lopen, het daarna op te zeggen en dan vervolgens een pre-paid pakket te nemen (provider maakt niet uit) zodat ik toch mijn nummer behoud? Wanneer ik dan weer terug kom neem ik een nieuw abbonement.
2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Netraam ,

Dan neem je toch hybrid?

Wat is Hybride?

Hybride is Sim Only met verschillende bel/sms en databundels waarbij jij zelf je ideale bundelmix kiest. Je hebt geen contract en kunt de door jou gekozen bundels elke maand kosteloos aanpassen, pauzeren of stopzetten.

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/hybride/informatie.shtml



Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Aanvullend op het correcte antwoord van @NetwerkFreak

Dat overstappen naar Vodafone Hybride met nummer-overdracht kun je regelen in Augustus of September 2014.
En als je weer in Nederland terugkomt, na jouw wereldreis, dan vraag je weer een abonnement aan. Met nummer-overdracht vanaf je Vodafone Hybride Constructie.

Voordeel: je behoud je eigen nul-zes-nummer tegen lage kosten.

Je Vodafone Hybride SIM-kaart berg je op in een kluis in Nederland, gedurende je wereldreis.

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic