Hoi @JosK1983
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Of je deze kan verplaatsen naar deze datum, dat zal iemand van Vodafone moeten aangeven.
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag.
Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde 😉
Hoi @JosK1983,
Welkom op de Community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen.
Mocht je dit willen, dan mag je mij een bericht sturen (klik op mijn naam en klik dan op een bericht verzenden) met de gegevens die @Energieboy benoemt.
Ik hoor graag van je.
Hoi @JosK1983,
Ik heb helaas niks meer van je vernomen. Is de incassodatum al aangepast?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.