Hallo,
Is het mogelijk je incassodatum te verplaatsen?
Ik heb het liever na de 23e!
Mvg, Marvin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Marvin W
Welkom op de Vodafone Community.
Het is zeker mogelijk om jouw incassodatum te wijzigen. Dat is geen enkel probleem. Heb je toevallig na het bericht van @Energieboy al contact gehad met één van mijn collega's om dit te regelen? Zo niet, dan wil ik je vragen om jouw gegevens in je profiel in te vullen. Ik weet nu, op de gebruikersnaam na, namelijk niet wie je bent. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt bijgewerkt? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hoi @Marvin W
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ja hoor, dit kan Vodafone voor je regelen. Als je bij je profielinstellingen je gegevens opgeeft, dan kan iemand van Vodafone direct met je mee kijken en deze incasso aanpassen.
Heb wel even geduld, want de medewerkers komen wel elke dag, maar weet nooit wanneer ze online komen. Mocht je het te lang vinden duren, neem dan contact op met de klantenservice door te bellen of door een chat te starten.
Hoi @Marvin W
Welkom op de Vodafone Community.
Het is zeker mogelijk om jouw incassodatum te wijzigen. Dat is geen enkel probleem. Heb je toevallig na het bericht van @Energieboy al contact gehad met één van mijn collega's om dit te regelen? Zo niet, dan wil ik je vragen om jouw gegevens in je profiel in te vullen. Ik weet nu, op de gebruikersnaam na, namelijk niet wie je bent. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt bijgewerkt? Dan ga ik voor je aan de slag.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.