Dianahass

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn bundel - tegoed/verbruik inzien

Hallo ,

hoe kan ik wetten hoeveel MG heb ik nog in mijn bundel ? 
ik heb 5 euro waarderen 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dianahass 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zat eerst te denken, heb je een abonnement of prepaid. Maar dit maakt niets uit. Je kan voor beide dit inzien in je My Vodafone app. Deze kan je downloaden voor Android en Apple of gewoon via je browser. Maar dan moet je deze wel eerst even aanmaken en als je dan inlogt kan je je data inzien. 

Voor het aanmaken van een My Vodafone account, klik hier en volg wat er op de website staat. Als je deze hebt aangemaakt kan je inloggen in de app of online via een browser

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dianahass 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zat eerst te denken, heb je een abonnement of prepaid. Maar dit maakt niets uit. Je kan voor beide dit inzien in je My Vodafone app. Deze kan je downloaden voor Android en Apple of gewoon via je browser. Maar dan moet je deze wel eerst even aanmaken en als je dan inlogt kan je je data inzien. 

Voor het aanmaken van een My Vodafone account, klik hier en volg wat er op de website staat. Als je deze hebt aangemaakt kan je inloggen in de app of online via een browser

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Dianahass
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is altijd makkelijk om je tegoed en verbruik op ieder moment te kunnen bekijken! Zoals @Energieboy al aangeeft kun je dit altijd inzien in jouw My Vodafone account. Heb je naar aanleiding van de tip van @Energieboy al een account aangemaakt? Loop je ergens tegenaan, laat het ons dan vooral weten! We helpen je graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic