Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,170Oplossingen
  • 1,576Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Sms dienst gamezone Alleen-lezen Opgelost

Gisteren van vodafone een sms gekregen: je maakt nu gebruik van gamezone abonement, per week 5 euro, gelijk mijn rekening gecheckt en was al 10 euro extra boven op mijn maandelijkse kosten, ik heb ner...

Vorige abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik had voor deze abonnement een andere abonnement met een Samsung 7 erge en mijn beeldscherm is nu stuk en die wil ik laten maken via me verzekering alleen moet ik de bon hebben . Hebben jullie ...

Katrinusz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding bij entertainment Alleen-lezen Opgelost

Als ik in de app op de knop entertainment klik krijg ik een foutmelding. Mijn geklaag hierover bij de klantenservice heeft niks opgeleverd. Er is al heel vaak een nieuwe case voor aangemaakt maar van ...

Mur door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geboortedatum klopt niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik ben er net achter gekomen dat de aanhef en de geboortedatum van mijn Vodafone contract niet kloppen.Hoe kan dit? Ik kan hierdoor mijn abonnement niet verlengen omdat de geboortedatum op mijn ...

S.Heider door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Games4mobile Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg vandaag ineens een sms van jullie dat ik aangemeld ben voor games4mobile. Dit kost 5 euro. Ik heb me nergens voor aangemeld hoe kan dit?

Twillems door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ruilen van abonnement met behoud van eigen nummer Alleen-lezen Opgelost

Goedendag.Mijn vrouw en ik hebben allebeiwe een abonnement bij Vodafone incl ziggo..Echter gebruikt mijn vrouw zeer weinig data en ik wat meer, dus leek het mij een mogelijkheid om te ruilen van abonn...

albertv door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Downloadhub Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een sms van Vodafone ontvangen waarin staat dat ik geabonneerd ben bij downloadhub voor €4,50 per week. Ik heb hier niet om gevraagd en wil dit uitzetten voor dat het een hoop geld gaat kosten....

AmdT door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

simkaart geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Hallo Mijn prepaid nummer is geblokkeerd omdat ik het een aantal maanden niet heb gebruikt omdat ik in het buitenland ben.Ik heb nog een sms-je verstuurd in december 2018, dus ik dacht dat het nog in ...

Mialy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei p30 pro Alleen-lezen Opgelost

Krijg je een case in het doosje?

Michal05 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk Alleen-lezen Opgelost

Ik ben telefonisch niet bereikbaar. Kan zelf ook niet bellen. Krijg melding: niet aangemeld bij netwerk. Mijn abonnement loopt nog tot mei 2020. Mijn mobiele telefoon is mijn enige lijn. Wat nu????

Wanneer nieuwe deals ter vervanging van Fantastic Friday? Alleen-lezen Opgelost

Wanneer komen er nieuwe deal ter vervanging van Fantastic Friday?Moderator Sharon gaf in deze topic: https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/fantastic-friday-vodafone-you-294936#post306733 aan dat e...

door Niet van toepassing

Nieuwe abbonement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu een nieuw abbonement besteld. Maar mijn vraag is moet ik het contract dat ik heb ontvangen ondertekenen en het opsturen? En als ik het moet opsturen naar waar moet ik het sturen?

Kbrglr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen na laatste update Samsung a7 Alleen-lezen Onopgelost

Mensen horen mij niet meer aan de telefoon valt steeds weg. Ook geeft hij aan netwerk problemen dit alles na update 28 maart

Niky1 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Simpel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een sms van Simpel ontvangen om mijn 06-nummer te bevestigen binnen 96 uur, maar ik ben klant bij Vodafone. Ook heb ik een code gekregen een een link, maar daar wil ik niet op klikken, omdat ik...

opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnoment 4 maanden geleden al opgezegt maar ik ben jullie nog steeds aan het betaalen. ik wil graag dat het stopt want ik heb de telefoon al meer dan 2 jaar niet gebruikt En ik woon in A...

Marlina door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnoment opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnoment 4 maanden geleden al opgezegt maar ik ben jullie nog steeds aan het betaalen. ik wil graag dat het stopt want ik heb de telefoon al meer dan 2 jaar niet gebruikt En ik woon in A...

Marlina door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datalimieten per dag of per maand Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de datalimieten van mijn collega’s opgehoogd van €50 naar €100 omdat ze in China zitten maar weet iemand of dat per dag of per maand is?

RMS door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk slecht Alleen-lezen Opgelost

De laatste tijd is de kracht van het Vodafone netwerk slecht

Danny7 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen