Hoi
MFHSchoonbrood Ik kan me voorstellen dat je deze berichten wel nodig hebt!
Ik raad je aan om eens in het toestel te controleren of je geen blokakde hebt ingesteld betreft het ontvangen van deze nummers (service nummers/content sms). Dit is per telefoon afhankelijk, Mocht je de instelling niet vinden, dan hoor ik graag welk toestel je hebt.
Vodafone past niks aan het nummer aan zonder jouw toestemming. Je kunt hierover contact opnemen met mijn collega's. Dit kan via
Twitter Facebook en
chat of door te bellen met 1201
Mijn collega's kijken graag met je mee of er bij ons een blokkade op content of op sms staat. Daarnaas kunnen ze ook het simkaartje opnieuw op het netwerk zetten.
Mocht het dan nog niet werken, dan raad ik je aan om een kruistest te doen. Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel.
Hiermee sluit je uit of het bij het toestel ligt of bij de simkaart etc.
Een kruistest kun je altijd in een Vodafone winkel doen, mocht je geen extra toestel in je omgeving hebben. Mijn collega's helpen je graag verder. Tevens kun je dan ook een simwissel doen.
Ligt het probleem echt in het toestel. Dan raad ik aan om een back up te maken en het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.