Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Internet in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Als ik in België internet wil openen krijg ik de melding dat Safari niet kan openen omdat er geen internet verbinding is. Wat is er aan de hand met mijn iPhone? Dataroaming staat aan; pas gewijzigd va...

Nummerbehoud vanaf KPN Alleen-lezen Opgelost

Beste lezers, Ik heb een beetje rond gezocht en kwam natuurlijk hier uit: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml Best duidelijk uiteen gezet, maar ik heb wel nog...

JoostE1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummer omzetten Alleen-lezen Opgelost

Hallo , ik heb een nieuwe telefoon , maar mijn sim-kaart past hier niet in.Is er misschien een mogelijkheid dat mijn nummer word omgezet naar een nano sim-kaart?Mvg Myrthe Douven

Vodafone Wallet en Masterkaart verifieren Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Na toevoegen van mijn Mastercard in Vodafone Wallet moet hij worden geverifieerd. Als ik op de button 'betaalkaart verifieren' klik krijg ik een wit scherm. Daar blijft hij 'in hangen'. Wie kan ...

what app nummers ipv namen Alleen-lezen Onopgelost

Ik zie ineens nummers bij de what app en geen namen meer. Ook kan ik geen nieuwe mensen toevoegen vanuit mijn contacten. Kan iemand mij hier mee helpen?

annet1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo gisteren was ik in Maarheeze daar had geen 4G kreeg alleen 3G dus bijna geen bereik als je op tv de reclame ziet geven jullie over all 4G dus niet .ook als ik bij moeder in haar appartement in e...

theeke1 door Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internet in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een smart L abbonomentdaarbij krijg ik 5 gb, maar ik krijg 5 gb extra vanwege dat ik mijn abbonomet combineer met ziggo, dus totaal heb ik 10 gb, de eerste 3 maanden heb ik onbeperkt internet.N...

Timo11 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS bij gemiste oproep aanzetten? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik ben een nieuwe prepaid gebruiker. Hoe kan ik de "sms bij gemiste oproep" service aanzetten?Of in ieder geval een sms als iemand de voicemail heeft bereikt, maar niet heeft ingesproken?

Ruud75 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnementsgegevens - waar vind ik die? Alleen-lezen Onopgelost

Ik zoek inmiddels een half uur. Waarschijnlijk verkeerd. Waar vind ik mijn abo-gegevens (start, einde, bundel enz.).

bouman door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hoor anderen wel maar zij mij niet Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren heb ik een abonnement bij Vodafone.Ik hoor anderen wel, soms horen zij mij al dan niet met storing, maar meestal niet.Dit probleem had ik tot gisteren niet bij Youfone.Dit is een proble...

Bestellen Alleen-lezen Onopgelost

1-6-2017 Mobiel abonnement opgezegd bij Ziggo, maar ze hadden me omgepraat dus nieuw abonnement besteld bij Vodafone. Volgende dag werd mijn simkaart bezorgd, maar naam van contract klopte niet met pa...

carla910 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vervelende harde fouttoon Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Als ik bel en er wordt aan de andere kant niet opgenomen krijg ik op een gegevenmoment een keiharde fouttoon. Deze toon is een stuk harder dan de normale 'overgaan toon'. Dit is heel erg v...

aster door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan SD kaart niet vinden, toch wel, toch niet Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, om een onverklaarbare reden werkt bestandsbeheer (en daarmee het delen van bestanden o.a. via Whatsapp) niet meer. Telefoon (Motorola Moto G4 plus) diverse keren uit- en aangezet; geen so...

Breda 4811 Alleen-lezen Onopgelost

Op deze voormalige fabrieksschoorteen staat, na een uitgebreide renovatie, al enige maanden een nieuwe zendinstallatie. Coördinaten:51.595002,4.787774 Van horen zeggen is deze van Vodafone maar tot nu...

gemschoen door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan geen sms versturen en ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Na nieuwe sim kan ik geen sms ontvangen en versturen. Is al langer maar vond het nooit zo'n probleem omdat je sms eigenlijk niet gebruikt maar nu mis ik dus ook sms van voicemails.... Sim geprobeerd i...

mkort door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontvang geen sms uit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik ontvang al een tijdje geen sms uit Cuba. Mijn vriend en schoonmoeder hebben mij meerdere malen gesmst maar ik ontvang niks. Terwijlik wel altijd sms'en ontving vanuit Cuba. Zij gebr...

Dienst: Phone game blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Beste lezersAfgelopen week heeft mijn zoontje van 2,5 op mijn telefoon youtube filmpjes gekeken.Blijkbaar heeft hij hierbij de dienst phone game aangezet a € 7,50 per week. Van deze dienst is geen geb...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen