Olivierbb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ontvang geen sms van diensten

Hallo,

Sinds kort ontvang ik geen gratis info smsjes meer die ik eerder wel kreeg.
Mijn abonnement is onlangs niet aangepast en zelf kom ik niet verder via bijvoorbeeld payinfo.nl.
Daar kan ik namelijk geen blokkades vinden.
De dienst die de smsjes heeft verzonden kon me wel een log tonen waarin vermeld stond dat ze naar mijn nummer waren verzonden.
Graag hoor ik wat te doen.

Gr.
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
He @Olivierbb

Kun je wel gewone smsjes op je telefoon ontvangen? Betaal je wel voor deze smsjes of is dat ook niet het geval?
Je zou eens contact op kunnen nemen met de klantenservice om te vragen of je een blokkade hebt op sms diensten. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

Olivierbb
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Arina,

Een late reactie maar ik kan inderdaad wel gewoon bellen en normale sms ontvangen. Het gaat om betaalde sms diensten die bij mij niet doorkomen. Net alsof er een blokkade op zit.

Enig idee hoe dit op de lossen?

Groeten, Olivier
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Olivierbb ,

Zou ik mogen weten om wat voor dienst het gaat? Misschien kunnen wij dan u gerichter advies kunnen geven.
Heeft u al is geprobeerd de simkaart in een andere telefoon te stoppen?

Met vriendelijke groet,
netwerkfreak

Olivierbb
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat om een betaalde sms service van wargame1942.nl (online spel waar ze waarschuwen per sms). Voorheen nooit problemen mee gehad en het werkte altijd naar behoren. Tot voor kort krijg ik de sms'jes niet meer maar bij opvraag van een servicelog bij hun klantenservice is te zien dat de sms wel verzonden is. Het lijkt erop dat het ergens anders misloopt. Mijn telefoon, abonnement en simkaart zijn allemaal niet anders geworden.

Gr. Olivier.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Olivierbb

heb je toevallig het nummer geblokkeerd?

Ga naar instellingen
Ga naar telefoon
Hier staat ergens blocked /geblokeerd

(heb zelf geen iphone bij de hand momenteel voor de exacte benaming)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic