Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,309Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen internet Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, sinds donderdag af en toe internet. Vaker niet dan wel. Telefoon geeft wel3G aan, maar maakt geen verbinding. Ik heb de telefoon al aan en uit gedaan en de batterij eruit gehaald. Ook internet aa...

Telefoon kapot Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, gisteravond is mijn Samsung galaxy ace er plotseling mee opgehouden. Omdat ik toch al flink zat was van deze telefoon (traag en vaak verschillende storingen) wil ik nu zelf een sim-lock v...

Nieuwe simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon. Krijg net de orderbevestiging en vraag me af of er ook een nieuwe simkaart bijgeleverd wordt, ga over van een Samsung gal. S2 naar iPhone s4. I...

7944 Meppel Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, De laatste tijd hebben we hier in de straat veel problemen met het netwerk. Kunnen binnen niet bellen, berichtjes komen veel later binnen. Ik werk vanuit huis en ik moet veel bellen maar ...

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vorige maand mijn Hi abbonement overgesloten naar een Vodafone Red abbonement met nummerbehoud. Gisteren zou mijn nummer overgezet worden maar ik heb vanaf gistermiddag geen provider mee...

Vraag Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb niet veel verstand van posten op een forum, dus hoop dat ik het zo goed doe.Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd, en begrijp uit bovenstaande artikel dat ik nu dus een deel van de bundel...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen