Hallo
@Hennie1964 Uit je bericht maak ik op dat het om de registratie op My Vodafone gaat. Helaas kan ik niet afleiden of het om My Vodafone Privé of My Vodafone Zakelijk gaat.
Normaal gesproken log i je in bij My Vodafone Privé met je 06 nummer en het wachtwoord dat je ooit per sms hebt ontvangen (en daarna hebt veranderd).
Voor My Vodafone Zakelijk gebruik je een inlognaam (dus niet het mobiele nummer) en wachtwoord dat je via ons hebt ontvangen.
Als het niet lukt om in te loggen, dan kunnen de collega's van de klantenservice makkelijk je account resetten. We moeten kunnen vaststellen dat we daadwerkelijk de contractant van het nummer spreken bij het aanmaken cq resetten van een My Vodafone account. Hiervoor kan men een aantal vragen stellen. Wellicht heb je nog correspondentie van ons met daarop je klantnummer. Als je in de buurt van een Vodafone winkel bent, kun je daar ook altijd binnen lopen met een geldig ID, dan kan men je daar je klantnummer geven.
Groetjes, Per