Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,320Oplossingen
  • 1,791Discussies
  • 84.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4g Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, hoor van een maat dat hij het zelfde abonnement heeft als ik. Vodafone red onbeperkt bellen en smsen en 2g mb. En hij heedt wel 4g en ik niet hoe kan dat danen hebben allebij de samsung s4? Hij...

1gb korting Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kreeg eergisteren een smsje dat ik voor 1 maand 7.50 euro 1gb zou kunnen krijgen. Het enige wat ik daarvoor zou moeten doen is binnen 5 dagen een smsje sturen met de volgende code; 1GB KORTI...

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Ik mag mijn abonnement weer verlengen. Ik zag een mooie aanbieding bij tele2 die mij erg aanspreekt en die goedkoop is. Ik zit er aan te denken om over te stappen, maar wil eerst vragen of jullie nog ...

Traag internet Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Mijn internet is zolang ik bij Vodafone ben goed, sinds een paar weken is het super traag en duurt het laden van pagina's super lang.. De locatie maakt niets uit, overal waar ik ben laadt mijn ...

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

goedendag, mijn abbo verloopt 10 augustus. Ik kan 4 maanden van te voren verlengen. dat is dus 10 april. Ik wil graag de nieuwe S5. Die is vanaf 11 april leverbaar maar nu al te bestellen. Kan ik het ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen