Noenchet

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet meer gebeld worden

Ik ben in Spanje. Ik " zie" oproepen binnenkomen, beller hoort mij niet, ik hem/ haar niet. Ik kan wel bellen naar Nl. Ik ben wel bereikbaar via Vodafone.es. SMS werkt gewoon, internet ook, en zelfs mijn voicemail. Helpdesk liet mij mijn sim kaart er voor 15 minuten uithalen, geen resultaat. Resultaat: ergernis en oplopende kosten omdat ik nu vanuit Spanje moet bellen en ook telefoontjes mis
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hierover anders contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen in de systemen zien of alles correct staat, eventueel een blokkade opstaat etc.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Noenchet

Probeer eens handmatig een ander netwerk te selecteren om te zien of het daar wel op werkt.

Noenchet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga ik handmatig over op Orange of Movistar heb ik meteen " geen service". Ben ik helemaal onbereikbaar?
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hierover anders contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen in de systemen zien of alles correct staat, eventueel een blokkade opstaat etc.
Noenchet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik gedaan, sim kaart moest er 15 minuten uit. Helaas zonder resultaat
Anonymous
Niet van toepassing
Wat gaven ze aan bij de klantenservice?
Noenchet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens helpdesk zou mijn simkaart achter lopen bij het netwerk? Konden mij niet uitleggen wat dat is en hoe het kon ontstaan
Anonymous
Niet van toepassing
Durf niet te zeggen wat hiermee bedoeld wordt. Wat hebben ze nog meer gezegd?
Noenchet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat was het.
Simkaart 15 minuten eruit en hup.......
Ik las elders op het Forum dat dat zo'n beetje het standaard antwoord is
Ik kreeg nog een evaluatie formulier, ingevuld en mijn ongenoegen laten blijken. Ik zou daarover gebeld worden, maar ja, dát lukt niet
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je toch aan om eens opnieuw contact op te nemen met de klantenservice. Helaas kan ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone omdat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld.


RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Meerdere keren achter elkaar hetzelfde(!) andere netwerk kiezen. In Spanje kun je ook bellen met Orange en Movistar, probeer bijv. 5x achter elkaar te zoeken en dan Movistar te selecteren totdat je er eindelijk op kunt.
Noenchet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is gelukt op Movistar terecht te komen. Helaas, ontvang dan helemaal niets meer.
Ik had al gemeld wel bereikbaar te zijn via Vodafone.es, blijk ook gebeld te kunnen worden vanuit UK........
blijft raadselachtig , ik wacht wel tot ik weer in Nl ben.

Dank allen voor het meedenken ☺️☺️
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zou hem dan gewoon terug zetten op Vodafone es.
Vaak in het buitenland hebben ze verschillende netwerken bijvoorbeeld een voor alleen te bellen. Dan weet een voor alleen te internetten en bellen op 3g etc.
Tevens zijn de netwerken vaker minders sterk dan hetgeen wat wij gewend zijn.
blijft altijd lastig in zo een situatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic