marien1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw nummer op bestaand abonnement + huidig nummer behouden en meenemen naar ander provider.

Ik heb nu een zakelijk abonnement met telefoonnummer x. Het abonnement loopt nog tot juli 2016.

Ik wil een nieuwe SIM kaart (nieuw nummer) op dit lopende abonnement aanvragen.
Het nummer x wil ik behouden en overzetten naar een andere provider. Kan dit?
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Ik ben er vrijwel zeker van dat jouw wens niet te realiseren is.
Een nieuw nummer aanvragen, kan wel. Dat kost €11,69 voor een nieuw willekeurig nul-zes-nummer. En €115,41 voor een heel makkelijk nul-zes-nummer.

Dat regel je via deze weblink: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/mobiel-nummer-wijzigen.shtml

Daarmee vervalt je huidige nul-zes-nummer.
Volgens mij is het echt niet mogelijk om dan je huidige nul-zes-nummer over te laten zetten naar een andere telecom-provider. Dat kan pas aan het einde van je contract, mits je een volledige aanvraag-met-nummerbehoud hebt gedaan bij een andere telecom-provider. Rekening houdend met een opzegtermijn van drie maanden voor zakelijke contracten.

Succes!

Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals Netwerker al aangeeft is dit niet mogelijk. Wat je dan dient te doen is wachten tot het einde van het contract. Nummer om laten zetten naar een andere provider en dan inderdaad een abonnement afsluiten met een nieuw nummer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic