Zzp-er

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet gebeld worde

Hallo,

ik kan al bijna 4 weken niet gebeld worden (bellen en internet werken wel). Klanten krijgen bij het draaien van mijm of 3 tonen of dat dit nummer tijdelijk niet bereikbaar is….. ik heb al 2 andere iPhones geprobeerd en van Vodafone een nieuwe Sim gekregen, maar helaas….. Iemand met dezelfde klacht? 
Kost me veel klanten, want ik weet nu niet of ze gebeld hebben en dus ook geen voicemail…..

Vodafone lijkt allemaal rustig aan te doen en heeft lak aan mijn klanten en de omzet die ik mis loop! 
 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat beide onderzoeken gisteren en eergisteren zijn aangemaakt. Helaas loopt het onderzoek nog. De oorzaak is dat er een order op je nummer staat. Deze moet verwijderd worden. Dit zal door de technische dienst gedaan worden. Zij zullen dit dan ook terugkoppelen zodra het opgelost is. 
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om zelf de order te verwijderen. Dit natuurlijk wel geprobeerd.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@Zzp-er 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is al een lange tijd dat je niet bereikbaar bent. Of iemand anders deze klacht ook heeft lijkt mij niet zo relevant, het moet opgelost worden en jij moet bereikbaar zijn. Het beste wat je kan doen is in ieder geval op deze pagina kijken of er een storing in de buurt is: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe onze Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Verder kan alleen de klantenservice van Vodafone je helpen of loop langs een Vodafone winkel. Misschien dat die nog een oplossing voor je kunnen vinden.

Zzp-er
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Energieboy,

 

Ik heb alles al gedaan. Continu @Vodafone aan het bestoken met berichten om er meer druk achter te zetten….. Kastje naar de muur noem ik het maar….. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat is zeker wel heel erg vervelend. 
Ik hoop dat @Steven en/of @Sharon, deze mensen werken bij Vodafone en misschien dat die ook nog even kunnen mee kijken. 

Heb hun namen genoemd en hoop dat ze je kunnen helpen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Je geeft aan dat je “alles al gedaan hebt” @Zzp-er. Kun je concreet aangeven wat dat dan is? Als je de Network Check hebt gevolgd, is er dus een case aangemaakt voor onze technische afdeling. Zij gaan aan de hand van jouw voorbeelden onderzoeken wat er aan de hand is. Of heb je via onze klantenservice een case laten aanmaken? 

 

Zzp-er
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er zijn inmiddels twee cases aangemaakt. Het probleem schijnt erg lastig te zijn….. ? 

ja, ik heb dus alle checks doorlopen en zelfs talloze checks op mijn iPhone gedaan. Aangezien andere iPhones niet de oplossing zijn en ook een nieuwe Simkaart kaart niet, dan zal het een technisch probleem zijn….. 
Je moet begrijpen dat ik momenteel behoorlijk baal, ondanks de hulp van de medewerkers waar ik contact mee heb gehad.

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan mij voorstellen dat je behoorlijk baalt @Zzp-er.
Kun je mij eens een privebericht sturen met de volgende gegevens:
- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Dankjewel alvast!
Ik kijk graag met je mee of ik iets kan achterhalen.

 

Groet,

Steven

Zzp-er
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven er wordt aangewerkt via twee case nummers. Ik word gek van elke keer alle gegevens weer doorgeven. 
Ik zal de nummers even opzoeken en doorsturen, maar ik denk dat ik het antwoord al weer. ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat beide onderzoeken gisteren en eergisteren zijn aangemaakt. Helaas loopt het onderzoek nog. De oorzaak is dat er een order op je nummer staat. Deze moet verwijderd worden. Dit zal door de technische dienst gedaan worden. Zij zullen dit dan ook terugkoppelen zodra het opgelost is. 
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om zelf de order te verwijderen. Dit natuurlijk wel geprobeerd.

Zzp-er
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kreeg net een “Van het kastje naar de muur antwoord en case gesloten!” Kruistesten heb ik al gedaan en het ligt echt niet aan mijn iPhone. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Beide onderzoeken lopen nog steeds @Zzp-er 
Ik durf even niet te zeggen waarom je als antwoord krijgt dat de case gesloten  is. 

Zzp-er
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen flauw idee. Ik heb even wat kunnen regelen, zodat ik naar de Vodafone winkel kon gaan. Conclusie is dat mijn nummer als prepaid staat geregistreerd, maar ik een RedPro Select abonnement heb. RedPro select klopt, maar prepaid dus niet. Hopelijk wordt het nu snel

opgelost. Je collega heeft het doorgegeven via de openstaande case.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Kan dit topic dan gesloten worden aangezien het via een ander kanaal is opgepakt @Zzp-er ? Of wil je deze nog even open houden? 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic