Klarie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan mijn sim kaart niet aanmelden op het netwerk

Ik kan mijn simkaart niet aanmelden op het netwerk.
We hebben een nieuwe telefoon met een bestaande prepaid simkaart.

**Moderator edit: groot lettertype gewijzigd**
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Klarie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is die nieuwe telefoon misschien geblokkeerd voor andere kaarten dan die bij het toestel moet? Werkt je Sim-kaart wel in een ander toestel en/of een ander Sim-kaart wel in het nieuwe toestel?

Om wat voor een toestel gaat het? Mocht bovenstaande niet werken dan graag merk en type even melden, kunnen we even kijken of daar nog iets in te helpen valt. Bedankt alvast!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Klarie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is die nieuwe telefoon misschien geblokkeerd voor andere kaarten dan die bij het toestel moet? Werkt je Sim-kaart wel in een ander toestel en/of een ander Sim-kaart wel in het nieuwe toestel?

Om wat voor een toestel gaat het? Mocht bovenstaande niet werken dan graag merk en type even melden, kunnen we even kijken of daar nog iets in te helpen valt. Bedankt alvast!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Klarie

Is het inmiddels al gelukt om de simkaart te activeren? Bij prepaid activeer je de simkaart door ermee te bellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic