slammersrens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

ik had een vraagje ik ben op vakantie tot 8 juli en wou na me vakantie me abbo verlengen nu zag ik dat de s9 plus met harman karbon speaker tot 1 juli geldig is zou het mogelijk zijn dat jullie er 1 apart kunnen leggen zodat ik er toch nog 1 kan krijgen

met vriendelijke groet

rens slippens
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi slammersrens

De actie met de S9 en de Harman Karbon speaker, is een actie vanuit Samsung.
Hierdoor hebben wij niet de mogelijkheid om deze apart weg te leggen voor je.

Echter weet ik wel uit ervaring, dat je voor deze actie bij Samsung dient aan te melden. Er gaat dan ook even overheen voordat deze geleverd wordt.
Betreft het toestel wordt er een lever afspraak gemaakt vanuit ons met een track & trace code.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi slammersrens
Wederom welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet hoe Vodafone hiermee omgaat. Deze vraag is mooi voor een Vodafone medewerker en misschien kan Steven je er mee helpen? Misschien dat je hem al wel kan bestellen maar pas later kan laten bezorgen? Maar goed, we wachten even op een medewerker die het kan uitleggen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi slammersrens

De actie met de S9 en de Harman Karbon speaker, is een actie vanuit Samsung.
Hierdoor hebben wij niet de mogelijkheid om deze apart weg te leggen voor je.

Echter weet ik wel uit ervaring, dat je voor deze actie bij Samsung dient aan te melden. Er gaat dan ook even overheen voordat deze geleverd wordt.
Betreft het toestel wordt er een lever afspraak gemaakt vanuit ons met een track & trace code.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic