steven- Bedankt voor de snelle reactie maar bij gebrek aan internet kon ik niet snel reageren.
Omdat ik eerst het advies van het forum had opgevolgd en diverse probleemmeldingen had bekeken voor ik mijn eigen post schreef ben ik met jouw antwoord op mijn post niet verder gekomen omdat ik die dingen al geprobeerd had. De link die je gaf voor de pagina met de toestel instellingen werkt niet, mogelijk omdat de website vernieuwd is. Ik heb wel via Google de pagina met instellingen gevonden maar daar staan voornamelijk de instellingen voor de toestellen die door Vodafoon verkocht worden. Mijn smartphone staat daar helaas niet bij, trouwens geen enkele Acer smartphone staat daar bij.
Jammer dat de instellingen toestel gebonden zijn en dat er geen algemene lijst met instellingen beschikbaar is voor een willekeurige Android smartphone.
_Nadia_ Nee mijn probleem met mijn Vodafone simkaart is helaas nog niet opgelost.
Als ik in een haven kom wil ik graag het internet op om weerberichten op te halen en maak dan gebruik van het gewone mobiele netwerk voor het vaste land. Ik kom niet op maritieme netwerken dus wat dat betreft geen extra kosten.
Ik heb nu sporadisch de mogelijkheid om op internet te komen.
Eergisterenen gisteren niet en vandaag kan ik gelukkig via een gastnetwerk het internet op.
Ik heb al diverse keren geprobeerd of ik contact kan krijgen met het supportteam maar iedere keer krijg ik de melding dat het supportteam offline is omdat ze aan een probleem moeten werken, dus dat schiet niet op.
s'Avonds zullen ze wel nooit aanwezig zijn en overdag wordt er meestal gevaren dus op deze manier kan ik nooit te weten komen of mijn simkaart voor buitenland geblokkeerd is.
Via Mijn Vodafone kan ik dat ook niet zien. Verder zit ik ook niet op facebook en twitter.
Als de simkaart geblokkeerd is kan ik mijn probleem niet zelf oplossen en heeft experimenteren met instellingen geen zin.
Of is er toch nog een alternatief om dit te weten te komen?
Groeten, zeiler.