wijkertje23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iemand heeft zelfde telefoon nummer als mij

Geachte

Ik heb een nieuwe telefoon met nieuwe abonement en nieuw nummer, echter tijdens het instellen van alles ben ik er achter gekomen dat ook iemand anders dit telefoon nummer gebruikt, Kwam hier achter toen mijn vriendin het telfoonnummer opsloeg in haar telefoon en een plaatje van iemand anders zag ... toen ik whatsapp aan het instellen was kreeg ik allemaal groeps gespreken extra in mijn lijst van mensen die ik helemaal niet ken .. Als ik mijn eigen nummer bel dan gaat mijn telefoon over , als ik met mijn nieuwe telefoon mijn nieuwe nummer bel dan krijg ik mijn voicemail ..

Zou iemand mij meer duidelijkheid kunnen geven hoe wie wat waar ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RRD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Uw nummer was kennelijk al in gebruik - mogelijk stond dit nr open op de computer van de verkoper.
Je verifieert je WhatsApp, een code wordt opgestuurd ter bevestiging. De ander klikt zonder g oed te kijken op 'ja' of 'ok'. Andersom kan het ook gebeuren.


Het is nu zaak e.e.a. zo snel mogelijk te laten corrigeren, van jou en de ander staat de privacy op het spel. neem svp even contact op met de klantenservice.


Bekijk in context

2 Reacties 2
RRD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Uw nummer was kennelijk al in gebruik - mogelijk stond dit nr open op de computer van de verkoper.
Je verifieert je WhatsApp, een code wordt opgestuurd ter bevestiging. De ander klikt zonder g oed te kijken op 'ja' of 'ok'. Andersom kan het ook gebeuren.


Het is nu zaak e.e.a. zo snel mogelijk te laten corrigeren, van jou en de ander staat de privacy op het spel. neem svp even contact op met de klantenservice.


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic