Gaffer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iconcerts on demand

A6E6C22B-F6AC-425D-9043-8C731952D519.jpegKunnen jullie me vertellen of deze service in Nederland via jullie beschikbaar is en hoe ik eraan kom?

alvast dank en een fijne dag 

groet Martijn 

van 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik zit ook even mee te kijken maar is dit niet voor vaste providers? SKV Veendam is namelijk een thuis glasvezel netwerk en ook M7 is een hoofd organisatie van Canal Digital en Online.nl. Dus ik verwacht dat het hier gaat om een vaste provider en bij Ziggo, wat dan nog zou kunnen, kan je het bekijken via kanaal 606, zie deze info

Een mobiele provider M7 Online en SKV Veendam heb ik nog nooit van gehoord. Er is waarschijnlijk een fout gemaakt op hun site. Eventueel zou je dat bedrijf een mailtje kunnen sturen en de vraag kunnen stellen wat ze bedoelen en hoe je er dan aan kan komen. Beetje vreemd is het wel maar ik denk dat het gaat om Ziggo ipv Vodafone en dat het gewoon om thuis kijken gaat. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gaffer

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit helemaal niet ken. Dat zegt vaak al genoeg, maar in dit geval kan ik inderdaad ook niets vinden over deze service in Nederland. Ondanks dat ik inderdaad wel ook zie dat je voor "Netherlands" kan kiezen en daarna voor Vodafone (en 2 hele willekeurige andere namen). Helaas, hier doen wij (voor nu in elk geval) niets mee. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik zit ook even mee te kijken maar is dit niet voor vaste providers? SKV Veendam is namelijk een thuis glasvezel netwerk en ook M7 is een hoofd organisatie van Canal Digital en Online.nl. Dus ik verwacht dat het hier gaat om een vaste provider en bij Ziggo, wat dan nog zou kunnen, kan je het bekijken via kanaal 606, zie deze info

Een mobiele provider M7 Online en SKV Veendam heb ik nog nooit van gehoord. Er is waarschijnlijk een fout gemaakt op hun site. Eventueel zou je dat bedrijf een mailtje kunnen sturen en de vraag kunnen stellen wat ze bedoelen en hoe je er dan aan kan komen. Beetje vreemd is het wel maar ik denk dat het gaat om Ziggo ipv Vodafone en dat het gewoon om thuis kijken gaat. 

Gaffer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kijk! Das service!

mijn dank voor de tips.

ga er zeker ff achteraan.

nogmaals dank en zeg maar tegen de senior dat je opslag verdiend👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic