19kees95

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Abonnement Gewijzigd

Even een vraagje, Ik ben vandaag van abonnement in vodafone gewijzigd en kreeg hiervoor altijd kortingen van Ziggo. Ik heb namelijk ook ziggo op mijn adres, nu kreeg ik na wijziging naar red unlimited de volgende SMS: Omdat je Vodafone en Ziggo combineerde kreeg je gratis exta's, zoals dubbele data en/of korting per maand. Deze gratis extra's vervallen, nu er geen Ziggo abonnement met Internet meet op je adres geregistreerd staat. Ik heb mijn Ziggo internet dus niet opgezegt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @19kees95 

Je hoeft je daar niet zoveel zorgen om te maken. Dit komt omdat je nu een ander abonnement hebt en dan moeten Vodafone en Ziggo al je gegevens weer opnieuw controleren. Binnen een week krijg je weer bericht dat het op orde is en dat je ook weer korting krijgt bij je nieuwe abonnement. Controleer nog even je adres gegevens, die waarschijnlijk nog wel goed zijn bij beide bedrijven. En als dat het geval is, heel even geduld hebben, het komt goed 😉 

 

Fijne feestdagen en veel plezier met je nieuwe abonnement 😊

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @19kees95 

Je hoeft je daar niet zoveel zorgen om te maken. Dit komt omdat je nu een ander abonnement hebt en dan moeten Vodafone en Ziggo al je gegevens weer opnieuw controleren. Binnen een week krijg je weer bericht dat het op orde is en dat je ook weer korting krijgt bij je nieuwe abonnement. Controleer nog even je adres gegevens, die waarschijnlijk nog wel goed zijn bij beide bedrijven. En als dat het geval is, heel even geduld hebben, het komt goed 😉 

 

Fijne feestdagen en veel plezier met je nieuwe abonnement 😊

19kees95
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oh vandaar wordt ik nog steeds elke keer uit my vodafone gegooid met als melding dat er niks gekoppeld staat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic