Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,692Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

No Dutch ID and no passport Alleen-lezen Opgelost

Hello, I order a new sim card for abbonament, but delivery man told me that he need my passport or Dutch id to get this sim card. I just have a Polish ID. How we can manage this?

bestelling retourneren Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een telefoon besteld maar wil toch graag een andere. Hoe doe ik dat. Heb hem 1 dag in huis nu

Kaarap door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BTW specificatie Alleen-lezen Opgelost

Ik heb afgelopen maand gebeld om te vragen of ik de BTW specificatie van het hele jaar terug kon zien. Aan de telefoon werd mij gezegd dat dat wel kon. Nu zie ik alleen de BTW specificatie voor de maa...

reparatie toestel en toch abonnement doorbetalen. Alleen-lezen Opgelost

abonnement loopt door ondanks me mobiel al 3 weken ter reparatie weg is . Je krijgt geen leen toestel.. dat is wel vreemd .

contracten met terugwerkende kracht opvragen. Alleen-lezen Opgelost

Gelieve mijn contracten ontvangen van 2011 tot 2020. Mag naar *****. alvast bedankt!

13126 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gespecificeerde rekeningen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 2 dagen geleden mijn gespecificeerde rekeningen van héél het jaar 2018 opgevraagd.. zou naar mailadres gestuurd worden .. Nog niks ontvangen..hoe lang gaat dit duren

nieuw abbonement Alleen-lezen Opgelost

Goede avond, Zo juist heb ik een sim only afgesloten , maar graaf wil ik mijn eigen nummer behouden, Is dat mogelijk ?

Sap door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blendle abonnement 1 of 3 maanden gratis? Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik kreeg vanmorgen een sms van Vodafone dat ik 3 maanden lang gratis Blendle Premium krijg. Toen ik ging activeren, bleek dat het maar 1 maand is. Weet iemand of het nu 1 of 3 maanden is?

Marco75 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Klacht winkelmedewerker Alleen-lezen Opgelost

Geachte lezer, Gister ben ik als (nieuwe) klant doorverwezen naar een winkel. Dit komt doordat mijn telefoonnummer overgezet worden van T-mobile naar Vodafone en ik helaas nog geen simkaart binnen heb...

Yassine B door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apple Music 6 maanden gratis werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Vanmiddag heb ik een sms gekregen dat ik 6 maanden gratis gebruik kan maken Apple Music. Ik heb alle stappen netjes gevolgd (Op de link geklikt in sms, activeren met sms code, weer op link klikken in ...

ThisIsMich door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onbereikbaar zijn voor een aantal nummers Alleen-lezen Opgelost

Voor een aantal mensen/tel.nummers is mijn telefoonnummer ‘onbereikbaar’

Durengo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

problemen met met mobiel als hotspot voor HP laptop Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik mijn Samsung S10 Lite zonder problemen als mobiele hotspot voor tablets en de telefoons van de kids. Voor onze laptop, HP Pavilion I3, lukt dit niet. Ik zie de hotspot, kan verbinden en heb...

MVG39 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

5G Alleen-lezen Opgelost

Waarom maken jullie reclame voor 5G? Weten jullie dan niet dat er OP DE HELE WERELD onnoemlijk veel mensen (artsen, wetenschappers e.d.) zeggen dat 5G gevaarlijk is en dat wij dit eerst beter onderzoc...

Prusje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hotspot koppelen aan Apple TV via iPhone 11 Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Als nieuwe gebruiker meteen een vraag. Ik wil mijn iPhone 11 zo nu en dan gebruiken als hotspot voor mijn Apple TV, heb een bundel van 200GB dus dat moet geen probleem zijn. Echter vind mij...

RJhend door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Blokkade opheffen Alleen-lezen Opgelost

Al mijn rekeningen zijn inmiddels betaald. Zou de blokkade eraf gehaald kunnen worden zodat ik weer bereikbaar ben en weer gebruik kan maken van mijn 4G verbinding? Alvast bedankt, Roy van't Ende

Goedkoper abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goededag, Ik denk dat ik een goedkoper abonnement wil. Het ziet er naar uit dat ik teveel betaal, ik verbruik nooit mijn data. Ik zou ook graag de ziggo/ vodafone korting willen ontvangen. Vriendelijk...

Red togther - abonnement op pauze gezet Alleen-lezen Opgelost

goeiemorgen, mijn vader A Dijk heeft de Red togther abbonoment bij jullie afgesloten, wij hebben gisteren een SMS van jullie gekregen dat hij hem op pauze heeft gezet zonder overleg.. Mijn vraag is of...

Abonnement dochter Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Ik ben op zoek naar een abonnement voor het toestel van onze dochter. Ze hoeft geen mobiel, ze heeft deze nog niet zo lang. Mijn zusje had onze dochter vorig jaar een abonnement gegeven dat...

AST door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen of blijven Alleen-lezen Opgelost

Goede middag Lezers ik mag verlengen en ben gaan kijken of het goedkoper kan en dacht dat ik wel even een mailtje zou krijgen van Vodafone met een aanbieding die bleef uit en toen kwam ik uit bij Holl...

Ras1966 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Is dit nummer van Vodafone? Alleen-lezen Opgelost

Ik word nu al meerdere dagen gebeld door het nummer +31 36 205 2315. Als ik opneem hoor ik gerommel op de achtergrond en na 2 sec wordt er opgehangen. Ik heb even op Google zitten kijken en verschille...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen