Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Publiekelijk ip afres Alleen-lezen Opgelost

Sinds een maand in het bezit van een Fritzbox 6890 db met een vodafone simkaart. Het inloggen thuis gaat goed maar buiten het WiFi bereik lukt dit niet. De Fritzbox geeft zelf aan dat er geen publieke...

inloggen community Alleen-lezen Opgelost

Ik kan zomaar ineens niet meer inloggen.. Ik heb mijn wachtwoord gewijzigd en sinsdien kom ik er niet meer in. Bij de inlogpagina geef ik aan dat ik inlog met mijn vodafone gegevens, en dan wil hij ee...

Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Ik ben nu 8 jaar klant van jullie en had beeust voor vodafone gekozen ivm goed bereik. Maar sinds dat ik mijn abo heb veranderd ben ik super ontevreden. Ik heb bijna geen bereik en heb hie...

Klacht na klacht Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Zelf ben ik bijna over gestapt naar een andere provider als voda**bleep**. Maar sinds al enige tijd is het bereik slecht. Mijn partner moet nog even met zijn abonnement doen. Helaas. Hebben...

SMS komt niet aan Alleen-lezen Onopgelost

Beste allemaal, Ik lijk geen SMS te kunnen ontvangen van Wargaming.net. Dit is een sms om mijn telnummer te bevestigen ter beveiliging van mijn account.Wargaming is de maker van oa World of Tanks en W...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen