Satradiofreak

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ICS upgrade voor Xperia Sola

Is er al bekend wanneer de ICS upgrade voor de Xperia Sola beschikbaar komt? Volgens de site van Sony ging de uitrol eind september/begin oktober 2012 van start. We zijn nu bijna 6 maanden verder en nog geen upgrade beschikbaar.
7 Reacties 7
Satradiofreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bump....O ja, het is een unbranded toestel. Wie kan de Sola users verder helpen!
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé Satradiofreak, welke versie heb je nu? Volgens Sony is 6.1.1.B.1.54 de laatste versie. De update krijg je overigens niet draadloos, maar alleen via deze website.
Satradiofreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Sido, ik heb de 1261-9701. De. 54 is inderdaad beschikbaar maar m.i. nog niet voor NL vrijgegeven. Hopelijk kan iemand hier nu eindelijk eens meer duidelijkheid over geven.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je de link die Sido je doorgaf ook geprobeerd?
Satradiofreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hmm...wat denk je zelf? De afgelopen maanden heb ik regelmatig PC Companion (PCC) en Sony Update Service (SUS) gebruikt om te checken of update al beschikbaar is. Tot op heden zonder resultaat. Maar...weten jullie of de updates voor de Xperia Sola al beschikbaar zijn voor NL?
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Satradiofreak, de updates worden door Sony verspreid per provider en land. Omdat jij een toestel zonder 'branding' hebt, zal het in dit geval dus alleen van land afhangen. Daarop hebben wij geen invloed, dus dat hangt van Sony af. Wel zie je op hun Nederlandse site een andere versie dan op de internationale site staan, dus waarschijnlijk is de update (nog) niet beschikbaar voor Nederland. Alleen Sony kan je meer vertellen over toekomstige updates.
Satradiofreak
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sido, Thnx. Ik had stiekem gehoopt dat jullie een ingang bij Sony NL zouden hebben en mogelijk een antwoord hadden op de vraag wanneer de upgrade voor NL beschikbaar zou komen. Ik zal Sony NL maar weer eens de vraag stellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic