MarcCleven

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen Internet!!

Ik heb gister een nieuwe telefoon gehaald (htc one sv) maar heb problemen met mijn internet verbinding.
Wanneer ik hem opnieuw opstart is er niets aan de hand en kan ik internetten en appen enzo, maar als ik hem dan vergrendel en 10 of 20 minuten later weer iets wil doen doet internet niets meer. Verificatie van proxyserver is mislukt geeft ie dan aan.
Ik ben vandaag al 2x naar de vodafone winkel geweest maar die konden in ongeveer een uur zoeken niet meer doen dan een nieuwe sim-kaart proberen. Eenmaal thuis weer exact hetzelfde probleem...
 
Het kan toch niet zo zijn dat ik na ieder half uur mijn telefoon opnieuw moet opstarten????
Graag hulp?
3 Reacties 3
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hey MarcCleven,

Je zou eventueel met de Smartphonecrew kunnen bellen.
Je hebt sowieso 7 dagen zichttermijn Als je toestel defect is, dan kun je hem (met ingevuld retourformulier) terugsturen en krijg je per omgaande een andere. Zorg wel dat je het retourformulier goed en duidelijk in vult. Het retouradres staat er bij.

Is daarmee je vraag beantwoord?
MarcCleven
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, dan ligt het dus waarschijnlijk aan het toestel..
Ga ik morgen wel weer even terug.
Bedankt!
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
hey MarcCleven,

De 7 dagen zichttermijn zijn bij koop op afstand, niet via de winkel. Excuses als ik je verkeerd had begrepen. Als je via de winkel je telefoon hebt aangeschaft, kan hij wel eventueel worden opgestuurd ter reparatie. Je zult je toestel dan wel even kwijt zijn, maar je kunt de reparatie wel online volgen.Sorrie voor de miscommunicatie,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic