Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Alles in 1 op reis Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ga 3 dagen naar Parijs en ik wil daar graag kunnen internetten, bellen en sms'en. Na onderzoek lijkt mij een alles in 1 op reis erg geschikt, alleen was mijn vraag of deze ook te gebruiken is...

Dag Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Eindelijk zit ik dan in het laatste jaar van mijn contract. November verloopt deze en 4 maanden van te voren kan ik aangeven of ik verleng te ja, of te nee. Dat is dus een dikke NEE, in geen enkel opz...

Xperia Z en LTE Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Een aantal dagen geleden eindelijk mijn Xperia Z mogen ontvangen waar ik redelijk content mee ben.Nu heb ik echter de volgende problemen:Op mijn per mail verzonden orderbevestiging staat dat ik...

MMB op reis extra Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand of je als PARTICULIER Internet Mobiel op reis extra nog af kan sluiten ? Ik heb hem een half jaar geleden afgesloten als particulier, maar het lijkt erop dat ik in mijn handen mag knijpen,...

iPad doet niks meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallohopelijk kunnen jullie me helpen me ipad doet niks meer Hij heeft aan dat er geen reserve kopie is gemaakt maar kan hem niet ontgrendelen of uitzetten hij doet helemaal niks meerhopelijk kunnen j...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen