Sofie777

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op vakantie in Nederland

Hallo allemaal,
Ik woon en werk in het buitenland, maar ik kom geregeld in Nederland voor korte vakanties. Ik heb een vodafone prepaid nummer, maar in het buitenland heb ik een blackberry met smartphone functies.
Ik wil graag weten of het mogelijk is om in Nederland tijdelijk whatsapp beschikbaar te hebben als ik mijn vodafone simkaart gebruik. De laatste keer dat ik probeerde Whatsapp te gebruiken in Nederland koste het me een vermogen! Ook al was mijn telefoon verbonden met het wireless internet netwerk in huis!
Hopelijk is er een andere manier!
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Groet,
Sofie

2 Reacties 2
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hey Sofie,

Op je Nederlandse prepaid hebben we de mogelijkheid om een Blackberry Blox te activeren.
De Blackberry Blox is een bundel van 250MB (momenteel 500MB i.v.m. een actie voor onbepaalde tijd) waarmee je ook van de Blackberry diensten gebruik kunt maken (die nodig zijn om mee te internetten via het mobiele netwerk).

De Blackberry Blox kun je activeren door een sms te sturen naar 4000 met daar in de tekst "blackberry aan" en kost €12,50 voor 30 dagen.
Let wel op: dit is een blox die zich maandelijks herhaalt. Wil je voorkomen dat 30 dagen er na weer opnieuw de bundel wordt geactiveerd, stuur dan voor het verlopen van de maand weer een bericht met "blackberry uit"

Beantwoordt dit je vraag?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Sofie777,

Welkom op ons forum 😄

Als ik het goed begrijp wil je je Vodafone prepaid simkaart gebruiken in combinatie met je BlackBerry. Je zult dan de BlackBerry BloX moeten activeren. Kijk voor meer informatie op: http://voda.fo/ne/7pbdx. Je kunt dan Whatsapp dowloaden en gebruiken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic