mb1

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hybride stopt 31 december ?

Al 3 a 4 maanden terug heb ik Hybride geactiveerd 300 min. ,vaak geprobeert om mijn bestaande nummer van mijn afgelopen vodafone abbonemend over te zetten naar Hybride, maar telkens een fout melding.
Vandaag naar de vodofone winkel en krijg te horen dat ze met hybride stoppen eind dit jaar,schrok daarvan want heb begin deze week nog een simkaart voor een vriend geactiveerd,waarvan ik ook dezelfde fout melding kreeg bij het overnemen van zijn bestaande nummer.Starters hybride pakketen zijn nog gewoon te koop.
Nu was mijn vraag in de winkel, neem aan dat bestaande klanten blijven, wisten ze niks over te zeggen,naar You overstappen heeft geen enkel nut, nu heb ik 300 min voor 7.50
Ik hoop van iemand duidelijkheid te krijgen wat mij staat te wachten,kan nu ook al niet meer maandelijks mijn bundel naar beneden of naar boven zetten???
27 Reacties 27
Gerrit40

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als dit abbo eind dit jaar stopt wat gebeurt er dan met je telefoonnummer ,word het dan een prepaid nummer of kan je naar dat nieuwe model overstappen van Vodafone?
Anonymous
Niet van toepassing
Normaal gesproken zou je gewoon kunnen overstappen met het nummer
Gerrit40

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
steven bedankt voor het antwoord:)
mb1
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen machtiging opgestuurd voor 2 Hybride nummers,en wat denk je al maanden word het gewoon afgeschreven van mijn rekening,telkens 14,50 , dus 29 euro per maand.
moet niet veel gekker worden met die gasten
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@mb1 ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met de klantenservice, dan kijken mijn collega's het graag voor je na.
rctimmerman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goedemorgen,
ik heb inmiddels sinds het begin een hybride abonnement bij Vodafone met onbeperkt bellen en 1GB internet. Het is mij altijd zeer goed bevallen. Op 2 september 2016 kon ik plots niet meer bellen en internetten. Bellen met de klantenservice leerde mij dat het product per die datum was opgehouden te bestaan!! Zonder schriftelijke, persoonlijke kennisgeving plots met een telefoon waar ik niks mee kan. Te belachelijk voor woorden. Er wordt telkens gemeld dat hybride een vorm van prepaid is zonder contractsvorm, maar dit is onjuist. Ik heb tot tweemaal toe een handtekening op papier moeten zetten om het te activeren. Naar mijn mening pleegt Vodafone nu eenzijdige contractbreuk zonder enige vorm van compensatie voor de klant, laat staan een fatsoenlijke tijdige schriftelijke aankondiging. Geen alternatieven behalve een prepaid opwaardeer toestand met Blox die je maandelijks handmatig moet activeren, wat een klantonvriendelijke toestand. Na 6 medewerkers te hebben gesproken kon ik niet anders dan een nieuw SIm Only contract aangaan om toch weer te kunnen bellen, ik wacht nu inmiddels 5 dagen op activering. Ben ik de enige met dit probleem??
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
rctimmerman , Hybride wordt inderdaad niet meer aangeboden. Bij Vodafone YOU is het echter ook mogelijk om deze maandelijkse YOU bundel automatisch te verlengen, zodat deze elke maand opnieuw aangesloten wordt.

Wat betreft het Sim Only abonnement dat je hebt aangesloten, raad ik toch aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan met je meekijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Aangezien Hybride niet meer wordt aangeboden zal ik het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic