Tim221174

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone corrigeert eigen fout niet!!

Bij de pre order heb ik de iPhone 7 jet black besteld, gisteren kreeg ik eindelijk bericht dat hij verzonden was. Nu blijkt Vodafone mijn adres zonder de A toevoeging te hebben gedaan met als resultaat dat hij werd aangeboden bij een kantoor in mijn straat. Deze hebben hem geweigerd en is hij dus automatisch retour afzender gezonden. Daarop heb ik gelijk contact gezocht met Vodafone....:weet je hoe dat wordt opgelost?? Bestelling wordt volledig geannuleerd en ik moet opnieuw bestellen met bijbehorende wachttijd!! Vodafobe straft mij dus voor hun eigen domme fout!! Zeker 10jr klant en elk toestel is altijd bij me aangekomen op 1.....A!! Zeer zeer slechte service en zeer onklantvriendelijk vodafobe! Het had jullie gesierd om jullie eigen blunder netjes te verhelpen. Belachelijk vind ik het in ieder geval
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt
Echter is het inderdaad dat als het toestel aankomt terug bij vodafone de bestelling wordt geannulleerd en opnieuw besteld dient te worden. (Helaas is dit de procedure hierin). Ik zal je feedback ook meenemen en intern aangeven.
Mocht je opnieuw bestellen dan raad ik je aan om te bellen met 0800-0560 of eventueel langs de winkel te gaan.
Tim221174
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie, maar dat er geannuleerd word tot daar aan toe, maar dan bel ik om de bestelling dan opnieuw te doen en die telefoon met mijn naam op dan voor me te reserveren.....maar dan word er gewoon keihard gezegd dat deze telefoon naar iemand anders gaat. Dus nogmaals mijn reactie dat Vodafone hier totaal niet klantvriendelijk in is geweest en zeker al niet oplossingsgericht is geweest. Zoveel betere oplossingen mogelijk geweest dan de behandeling die ik nu ontvangen heb.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Tim221174, ik kan mij voorstellen dat je teleurgesteld bent en een andere oplossing had gewenst. Ik hoop dat je alsnog snel gebruik kunt maken van je iPhone. De actuele levertijden kun je hier terugvinden: levertijd. Ik wil je in ieder geval namens Vodafone onze excuses aanbieden.
Tim221174
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels opnieuw besteld met de levertijd november!! Wel korting op abbo gekregen a 4euro in de maand dus dat is op zich netjes, maar het was nog fijner geweest als ze mij bovenaan de lijst hadden geplaatst aangezien mijn bestelling feitelijk op dag 1 van de verkoop is gedaan. Blijf een erg zure smaak in mijn mond houden betreffende Vodafone en klantvriendelijkheid/service
Tim221174
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net nog even contact gehad en mijn adres stond echt in jullie systeem niet goed!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Tim221174
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee natuurlijk wordt er niet meer gereageerd, ik doe weer braaf wachten op mijn telefoon. sluit maar af die handel jullie lossen toch niks op.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic