Een simpele aanvraag voor nummerbehoud, Steven er gaat in deze situatie inderdaad veel mis in de onderlinge communicatie tussen de verschillende onderdelen van Vodafone. Je zou het juist anders verwachtten van een bedrijf dat zich toelegt op het onderlinge commutatieve gebeuren.
Dus na de no 1 de website, no 2 de Vodafone winkel, no 3 afdeling telefonie, no 4 de chat , no 5 dit forum, zou ik het vanaf nu eens bij no 6 de klantenservice kunnen proberen, zucht zucht. Steven ik heb in het hele Vodafone gebeuren geen enkel vertrouwen meer. Je schrijft dat de foutmelding op de website een bekend probleem is. Waarom wordt dat in hemelsnaam naar de klant toe niet direct gecommuniceerd . Dit kan gewoon met een simpele mededeling op dezelfde site waar de klant nummerbehoud tracht aan te vragen. Nu ligt het gezien de “oeps” vermelding steeds aan de klant zelf, die iets verkeerds zou hebben ingevuld.
Wat ik nu dus via jou te horen krijg, kreeg ik voor 4 maanden terug ook al te horen kreeg in de Vodafone winkel, dat de website voor het aanvragen van nummerbehoud niet werkt. Met daarbij de verzwaring dat nummerbehoud met hybride sowieso de komende tijd nog niet mogelijk was. Ondertussen ben ik 4 maanden verder , en heb ik dubbele kosten . Waar het in de communicatie dus de fout van Vodafone zelf is. Want nergens stond op het moment zelf, tijdens mijn Hybride aanvraag dat nummerbehoud niet werkt. Precies het tegenoverstelde. Als klant moest je eerst tijdelijk een hybride nemen, en daarna zou je nummerbehoud kunnen aanvragen.
Ik zag gisteren op dit forum dat eind van dit jaar Hybride wellicht stopt, dus ook voor bestaande klanten. Dit zou iemand in een Vodafone winkel gezegd hebben. En niemand van Vodafone op dit forum kan bevestigen dat dit niet zo is. Ik had het via de telefoon-afdeling via ene Micha ook anders begrepen, voor reeds bestaande Hybride klanten zou er niets veranderen . Tegenstrijdige geluiden die geen enkel vertrouwen geven. Dus voor nummerbehoud nu naar de klantenservice, met de mogelijkheid dat ik eind van dit jaar wederom een hoop geregel tegemoet kan zien
. Ik ben het echt zat met Vodafone.