Paddypat schreef:
Deze klachten zeggen toch genoeg , het is gewoon assosiaal , en dan veranderen ze de titel van dit topic maar het is gewoon overal bar slecht
Ik heb inderdaad de topictitel veranderd, omdat er nu veel vragen door elkaar gaan lopen. We moeten namelijk helder hebben
- wat er gebeurd
- op welke locatie(s)
- (sinds) wanneer
Nogmaals, heb je in heel nederland en op alle tijdstippen slecht bereik, dan ligt dat niet aan het netwerk. Dan zit het in je toestel. Om mezelf als voorbeeld te nemen, ik heb hier in het zuiden van het land meestal prima bereik. Uiteraard moet ik niet in het bos gaan staan en er is een beroemd stukje spoort (tussen de heuvels) waar je ook nooit bereik hebt, maar dat ligt nu eenmaal aan de omgeving.
Dus, tenzij we die drie punten helder hebben kan ik niets doen. Iemand die op een andere postcode problemen ervaart kan daar het beste een nieuw topic voor aanmaken. Want, 10 man die hetzelfde merken op dezelfde postcode geeft voor mij aan dat er iets mis is met bv de mast daar.
1 persoon die een probleem merkt op een bepaalde postcode terwijl niemand anders het merkt, dat is een ander verhaal.
Vandaar dat ik hier graag alléén klachten over PC 2293 zou zien. 5 verschillende problemen door elkaar onderzoeken schiet niet op
😉