Vincent2976

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hulp gevraagd: Traag internet postcode 2993(VM/CS)

Ben net overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Bij T-Mobile was het bereik en internetsnelheid (std 3G 3,6mbps) erg goed.
Het bereik en internetsnelheid zou volgens het vodafone dekkingsgebied optimaal moeten zijn. Mijn gemiddelde singaalsterkte is 2 streepjes en gemiddelde internetsnelheid is 0.10-0.30 mbps. Mijn abo moet 14.4mbps moeten hebben ensignaalsterkte moet altijd voldoende sterkte moeten hebben. Thuis telefoneren met je hoofd tegen het raam wordt je niet vrolijk van. Waarom overgestapt? We maken allemaal fouten...

De test is gedaan via speedtest.net met een down- en upload naar een server in london.
- Telefoon is de iphone 5
- Abo is iphone-2 altijd €75
- problemen in postcodegebied 2993/3079 (barendrecht/rotterdam). Internetsnelheid is overal onder de maat.

Hulp gevraagd!
Thanks!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Nee vincent de dekking is goed daar niks aan de hand , ligt vast aan je toestel die iphones hebben slechte antennes dat weet je toch LIGT NIET AAN VODA ,
Nou mn hoela samsung of iphone 5 of htc het blijft allemaal het zelvde hoor gewoon bar slecht , maar je kan net zo goed tegen een muur praten want er wordt niks aangedaan door Voda diep triest dit

Van het weekend maar even radar , kassa en klacht.nl aanschrijven mischien dat ze wel naar hun luisteren kpn ging gisteren ook aardig op zn bek (bij kassa ) die grote bedrijven denken dat ze alles kunnen maken .
Nou ik pik het niet voor 4 abonnementen het volle pond betalen voor zo,n snelheid

Bekijk in context

90 Reacties 90
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Kijk eens waar de instellingen opstaan, ik woon namelijk in 3077 en heb totaal geen problemen met 3G, werkt zelfs op H+
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi ik woon ook op 2993cs en heb de zelfde problemen , super traag ligt niet aan de instellingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Vincent2976 schreef:
Ben net overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Bij T-Mobile was het bereik en internetsnelheid (std 3G 3,6mbps) erg goed.
Het bereik en internetsnelheid zou volgens het vodafone dekkingsgebied optimaal moeten zijn. Mijn gemiddelde singaalsterkte is 2 streepjes en gemiddelde internetsnelheid is 0.10-0.30 mbps. Mijn abo moet 14.4mbps moeten hebben ensignaalsterkte moet altijd voldoende sterkte moeten hebben. Thuis telefoneren met je hoofd tegen het raam wordt je niet vrolijk van. Waarom overgestapt? We maken allemaal fouten...

De test is gedaan via speedtest.net met een down- en upload naar een server in london.
- Telefoon is de iphone 5
- Abo is iphone-2 altijd €75
- problemen in postcodegebied 2993/3079 (barendrecht/rotterdam). Internetsnelheid is overal onder de maat.

Hulp gevraagd!
Thanks!
Hey Vincent,

Heb je misschien ook de letters die bij de postcodes horen? Dan kan ik de dekking nakijken. In Rotterdam zijn op sommige masten werkzaamheden vandaag. Daar zou je last van kunnen hebben.
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
2993cs maar het is niet alleen daar zit nu in hardinxveld giessendam op de rivierdijk internet komt niet boven 3 mb uit met iphone 5 diep triest gewoon en ik heb 4 abonementen kost genoeg toch
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Paddypat schreef:
2993cs maar het is niet alleen daar zit nu in hardinxveld giessendam op de rivierdijk internet komt niet boven 3 mb uit met iphone 5 diep triest gewoon en ik heb 4 abonementen kost genoeg toch
Ik heb even de dekking bekeken maar op de rivierdijk zou de dekking goed moeten zijn. Op 2993cs overigens ook 😞 Ik denk dat er dan toch ergens anders een probleem zou kunnen zijn. Als je je sim in een ander toestel test, hoe is het dan? Is met een iPhone 5 natuurlijk moeilijk testen. Deze test kunnen ze in de winkel ook voor je uitvoeren.
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Nou ik heb 4 abonementen en hebben alle vier het zelfde , het is een algemeen bekend probleem bij jullie , wat in 2011 al bij kassa is geweest , als ik mn betalingen niet nakom wordt ik afgesloten ,maar jullie komen ook je afspraken niet na hier is de snelheid 3 mb hoog uit en op 2993 cs hooguit 0,2 als ik al verbinding krijg is toch niet normaal
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
volgens mij heb ik een beetje over het feit heen gelezen dat het om 4 abonnementen gaat. Sorry daarvoor. Dan kan het bijna niet aan de simkaarten liggen.
Ik raad je aan om even met mijn collega's van Twitter of Facebook contact op te nemen. Dan kunnen we via privé bericht of DM je gegevens vragen. Stuur even een linkje naar het topic mee dan zien ze wat er allemaal al besproken is 🙂
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi ja sorry ik heb geen twitter en ook geen face book , ik ben nu weer thuis en de snelheid is 0,02 mb
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hyves misschien? Anders moet ik je doorverwijzen naar de gewone klantenservice via 1201
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hyves heb ik wel en dan
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
http://www.hyves.nl/brand/2543126/Vodafone/

ga even naar deze pagina. Daar kun je een krabbel achterlaten. Zet daarin de link naar dit topic en dan zullen mijn collega's om gegevens vragen 🙂
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi ik kan de link niet openen
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
heb inmiddels een krabbel achter gelaten gr pat
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
krijg nu toch het gevoel van het bekende kastje naar de bekende muur :@
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Waarom eigenlijk, 
 
Je hebt geen facebook en ook geen twitter, op het eforum kunnen ze geen klantgerichte problemen oplossen
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
wie ben jij dan HYVES STAAT ER TOCH
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ja maar jij zegt dat je naar het kastje naar de muur gestuurd word, dit vindt ik namelijk wel een onjuiste redenering en is niet zo, ze proberen te helpen
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
ja dan moeten ze antwoord geven op hyves ,dat gebeurt niet en buiten dat ze kunnen het toch niet op lossen die snelheden die ze beloven pff 0,02 hebben wij als je het inter net geopend krijgt teminste ,ik heb 4 abonementen moet je kijken als ik m,n beloftes niet nakom (niet betalen dus ) wat er dan gebeurt ,ben het goed zat
Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
en toen geen antwoord meer
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic