Mod break:
Hallo allemaal,
Graag de discussie on topic houden. Dit is een technisch forum.
Toekomstige niet technisch gerelateerde posts zullen zonder notificatie worden verwijderd.
Zie voor meer informatie ook de forum voorwaarden
Met vriendelijke groet,
Koen
Vodafone Forum Team.
Hallo Koen,
Ik snap dat het de bedoeling is om ontopic te blijven, anders loopt het natuurlijk uit de hand. Wel is het helaas zo, dat de supportstructuur van VF zo complex is voor de gemiddelde consument, dat deze wat mij betreft ondertussen ook onder 'technische' posts vallen.
Greeg even op voorhand je mening over het al dan niet technisch zijn van het volgende:
In hoeverre heeft unbranden invloed op je garantie? Zeker indien VF zelf je naar HTC verwijst voor updates. Dat dit steeds wordt vermeldt bij de klantenservice lijkt mij eerder een poging klanten af te schrikken te debranden. Een nuancering lijk mij op z'n plaats. Hardwareproblemen zullen nog steeds onder de garantie vallen. Sofware niet, indien deze anders is. (Succesvol herflashen van de vorige VF ROM heeft m.i. dus geen invloed op de garantie.) Dat problemen bij de debrandprocedure niet onder de garantie vallen lijkt mij evident.