Magsel68

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht Indienen Zinvol?

HoiIk vind het forum nu al erg jammer.Geen algemeen forum ofzo te vinden of zie ik iets over het hoofd?Iig wil ik graag weten of het zinvol is om een klacht in te dienen bij Vodafone over Vodafone en Dynafix.Het verhaal:Ik heb op 24 sept. 2010 mijn Samsung ontvangen.14 okt. kon ik 'm inleveren omdat het toestel niet meer opstartte.Reparatie repair center - In behandeling      20-10-2010 10:00:23Na 1,5 uur weten ze dat het toestel niet te maken is, want ze vervangen het display en sturen het toestel terug.22 okt. kon ik het toestel weer ophalen nadat het 1,5 dag ofzo in de winkel heeft gelegen. Ik moest er zelf achteraan bellen dat volgens mij het toestel al weer in de winkel moet liggen en ik krijg 5 min. later een sms dat ik m'n toestel kan ophalen. DUH!Aantal dingen getest, werkt goed.Kom ik thuis, merk ik dat ik niet kan bellen. Verschil tussen oud en nieuw toestel: Het nieuwe toestel heeft froyo.Dus of froyo is de boosdoener of de antenne in het toestel is niet goed.26 okt. kan ik het toestel pas weer inleveren.Dynafix medewerker in de winkel wil zich niet aan een downgrade van froyo wagen, maar z'n collega die er morgen is wss wel.27 okt. zie ik middels dynafix trace site dat het toestel is opgestuurd.Reparatie repair center - In behandeling      29-10-2010 11:19:43Deze status is nog steeds ongewijzigd.M.a.w. ze geven mij een kapot toestel terug en vervolgens hebben ze dagen nodig om het probleem te achterhalen/fixen?Dan zeg ik op mijn beurt, geef de klant (is koning enzo) een nieuw toestel wat niet kapot is en stuur die kapotte op ter reparatie.Ik heb dus al direct spijt van mijn overstap van telfort naar vodafone, want ik heb het toestel in totaal nog geen 3 weken in m'n handen gehad en Dynafix heeft 'm in totaal 2 weken in bezit.Belachelijk, maar hebben jullie ervaring met klachten richting Vodafone over Vodafone en/of Dynafix?Latersss
1 Reactie 1
Magsel68
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom werken de enters niet in dit forum?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic