Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,318Oplossingen
  • 1,788Discussies
  • 84.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nokia Mail Alleen-lezen Onopgelost

Nadat bleek dat Nokia mail geld gaat kosten heb ik de software verwijderd om weer met de standaard email mogelijkheid van de N97 te werken.. Onder toepassingen de toepassing verwijderd maar elke keer ...

Nokia Messaging Betaaldienst? Alleen-lezen Onopgelost

Hi all Weet iemand of de nieuwe email client van Nokia (Nokia Messaging) binnen de bundel valt van Vodafone? Ik heb een web-sms-bel abo en wilde na een reparatie opnieuw Nokia mail op de N97 zetten.. ...

Belsmsweb Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik wil graag een samsung wave. Nu wil ik er een BelSmsWeb 150 abonnement bij. Ik heb gezien dat het allemaal in 1 bundel zit maar... Als ik nou ga internetten gaat dat dan van me minuten of...

Nokie N97 Bluetooth Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2 weken is de Blue Tooth van mijn Nokia N97 uitgevallen. Als ik de Bluetooth aan wil zetten komt de melding "Kan Bluetooth bewerking niet uitvoeren". Hierdoor is handsfree bellen in de auto en s...

Vodafone Prepaid Carefree Internet Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hi, sorry for writing this in english, but I am a student on exchange and my dutch is very poor.I have the prepaid card and carefree internet BloX on my iPhone. It was fine for 2 weeks until last nigh...

Sms Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan mij vertellen hoe ik in een keer alle sms wis op de samsung GT-i8320?

Wat Kost Dat Nou? Alleen-lezen Onopgelost

Een vriend van mij vertelde dat als je een internet abonnement had dat je onbeperkt kon mmsen (fair use policy) Heeft dit enige kern van waarheid of mag ik gewoon geloven dat vodafone dikke flappen vr...

Sms Op Omnia Ii Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Kan iemnand mij helpen? Als ik een sms verstuur vanaf mijn omnia II dan krijg ik elke keer een bevestiging dat deze verstuurd is. Nu ben ik aan het zoeken geweest in het toestel maar kan niks v...

Vraag Blackberry Vodafone Blox Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone-medewerk(st)er,Ik heb in Juni 2010 een Blackberry Bold 9700 aangeschaft. Ik heb ook een sim-only abonnement bij ACN Mobile (KPN-netwerk). Ik heb afgelopen zaterdag heb ik bij Mediamark ...

Htc 1244 Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Ik kon altijd normaal 1244 bellen om me abbo te checken, maar als ik nu 1244 bel dan krijg ik na 1 seconden oproep beëindigt. en toen ik thuis kwam van me stage/werk keek ik op me telefoon zag ik dat ...

Apple Iphone 4G 32Gb Wit Of Zwarte Kleur Alleen-lezen Onopgelost

Onze producten zijn gloednieuw (Mobiles zijn Unlocked) compleet met toebehoren en hij wordt geleverd met 12 maanden internationale garantie en 3 maanden terugkeerbeleid. Wij maken met behulp van betro...

Prepaid Blox Wordt Pas Geactiveerd In Oktober Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een mobiele telefoon met een t-mobile kaart. Ik ben toen de Blackberry Curve 8520 gaan halen (prepaid vodafone). Ik heb toen via een formulier aangevraagd voor nummerbehoud. Tot die tijd kon ik...

Prepaid Blox Wordt Pas Geactiveerd In Oktober Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een mobiele telefoon met een t-mobile kaart. Ik ben toen de Blackberry Curve 8520 gaan halen (prepaid vodafone). Ik heb toen via een formulier aangevraagd voor nummerbehoud. Tot die tijd kon ik...

Update 2.1 Android Alleen-lezen Onopgelost

waar blijft toch die update mijn neef met zijn htc en andere provider heeft al twee keer een update gehad heeft nu dus al 2.2 en wij met vodafone pas 1.6

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen