Lindseyknijff

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoge rekening.

Goedenavond,
Graag wil ik mijn frustratie hier gaan uiten. Vorige maand keek ik op mijn rekening en zag dat ik 145! euro moest betalen voor mijn abonnement. Dat vond ik vreemd wat natuurlijk niet heel raar is. Natuurlijk heb ik gelijk jullie een bericht gestuurd en gevraagd hoe dit in hemelsnaam kan maar geen antwoord op gehad. Tuurlijk iedereen zit wel eens over zijn abonnement maar je zou toch denken dat je gewaarschuwd word als je naar zo bedrag gaat maar dit heb ik absoluut niet gehad. Daarbij zit ik net zoals iedereen op internet, maar ik zit nou niet op mijn 3G netflix marathons te houden. Ik deed niks anders dan anders en toch een bizar hoge rekening!

Nou ja nieuwe maand en nieuwe kansen en nu krijg ik zojuist een bericht dat ik 100!!! euro kosten buiten mijn bundel zit, maar als ik op mijn app kijk heb ik nog 2mb internet over. Ik snap absoluut niet hoe dit kan en ik ben ook nu niet weer bereid om deze kosten te betalen als ik ze niet heb gemaakt!

Ik hoop dat er nou eens wat aan gedaan gaat worden, want dit is niet de eerste keer dat ik opeens hoge rekeningen heb.

Graag hoop ik hier gehoor van te krijgen en dat hier iets aan word gedaan want de eerste keer is al niet leuk, maar twee keer op rij word bizar.
4 Reacties 4
Lindseyknijff
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daarbij wil ik ook graag nog melden dat ik steeds niet op tijd gewaarschuwd word en negen van de tien keer (zoals nu) geen bericht krijgt dat ik alles heb verbruikt. Ik baal er gewoon nog steeds van dat mijn rekening zo hoog zijn steeds. Ik kan dit gewoon niet elke maand veroorloven
Anonymous
Niet van toepassing
Hoge kosten zijn altijd vervelend. Kan me ook heel goed voorstellen dat je er van schrikt.
Als eerste wil ik je het volgende topic om door te lezen meegeven http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...
Hier staan heel veel tips and tricks in om hoge kosten te voorkomen. Lees deze eens door en pas het toe op je eigen telefoon.
Daarnaast dien ik je echt door te verwijzen naar de klantenservice omdat wij niet in de systemen kunnen en tevens hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden. De klantenservice kan zien wanneer het is verbruikt, niet waaraan. Dit kun je zelf terug vinden in je telefoon. Tevens kun je op de website van my Vodafone zien wanneer de data is verbruikt.
Mocht je de klantenservice gaan bellen vraag dan naar de smartphone crew. Zij zijn hier gespecialiseerd in en weten de tips and tricks in het topic ook.
Tevens raad ik je aan om de waarschuwingsnotificaties op te schrijven op de datum en tijdstippen dat ze binnen zijn gekomen. Zij kunnen controleren of deze op tijd verstuurd zijn. Indien dit zo is dan is het je eigen verantwoordelijkheid om bloxen op tijd aan te zetten of data uit te zetten op je tel. Ligt de fout bij Vodafone dan zal er een gedeelte gecrediteerd worden. Tevens als je een red 3 abonnement hebt raad ik je aan om de blox beperkt internet aan te zetten.


Ik hoop dat je hier al iets aan hebt.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Via de MyVodafone website kun je op de volgende wijze jouw factuur-specificatie en verbruiks-gegevens raadplegen.

*) Ga naar MyVodafone, via de Vodafone website (www.vodafone.nl)
*) Inloggen met je email-adres
*) Inloggen met het correcte wachtwoord
*) Kies voor: = Menu
*) Kies voor: Rekeningen
*) Kies voor: de cirkel met de rekening van de maand september (of eerdere maand)
*) Kies voor: de details van je Rekening
*) Kies voor: Toon details
*) Naar beneden scrollen
*) Kies voor specificaties

Dan kun je uitgebreid onderzoeken wat de oorzaak is van jouw astronomisch hoge rekening. En daarop maatregelen nemen om die hoge kosten in de toekomst te voorkomen. Aangezien het om hele hoge bedragen gaat, geef ik je het dringende advies om bovenstaande aanwijzingen op te volgen.

Volg ook alle instellings-adviezen, tips en tricks uit het data-verbruiks-topic op, die voor jouw besturings-systeem van toepasing zijn. Daar kun je gerust een aantal uur aan besteden. Daarmee verkrijg je zelf weer controle over je data-verbruik. En kun je de kosten drastisch naar beneden brengen.

Je moet niet Vodafone de schuld geven van jouw astronomisch hoge rekeningen. Want je bent zelf verantwoordelijk voor het verbruik van belminuten en mobiel data-verkeer op je smartphone.
Het data-verbruiks-topic is al meer dan 190.000 keer geraadpleegd. Nu jij nog. Daarmee kun je jezelf een heleboel geld besparen.


Succes!

Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten, dit voldoet niet aan de regels van dit board,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic