Goedeavond, Ik heb een paar weken geleden contact via Facebook gehad met
Melanie. Om een lang verhaal kort te maken komt het er op neer dat er
een fout bij jullie is geweest en dat ik jullie mijn kost...
Goedenavond, Graag wil ik mijn frustratie hier gaan uiten. Vorige maand
keek ik op mijn rekening en zag dat ik 145! euro moest betalen voor mijn
abonnement. Dat vond ik vreemd wat natuurlijk niet heel...
Hallo,Sinds vrijdag doet mijn service nogal vervelend.Ik heb geen 4g of
3g enkel en alleen een E of GPRS. Ook heb ik genoeg dat er helemaal niks
achter vodafone staat en geen internet dus hebDaarbij h...
Vanochtend vroeg kreeg ik dit berichtje:Je hebt ?100 datakosten buiten
je bundel. Als bescherming is je data nu tot einde maand gestopt.
Doorgaan? Sms "NL data aan" naar 4000 of ga naar My VodafoneNu ...