Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

dekking 3g of 4g Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Kunnen jullie mij vertellen waarom ik geen dekking heb op de postcode 8151PP.Ik zit hier namelijk op de camping en heb hier altijd goed bereik gehad. Maar sinds een week of 2 hebben we daar bij...

VOIP over 4G Alleen-lezen Opgelost

Beste Allemaal, Onlangs overgestapt binen vodafone van een 3g naar 4g abonnement(Red). Nu werkt echter mijn VOIP niet meer over 4G, terwijl het over 3G nog wel werkte.Enig idee hoe dit werkend te krij...

Internet dagtarief Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb net 1GB data aan gezet maar Ik had al van te voren het internet dagtarief aanstaan.Daarbij staat dat als ik op internet ga buiten WiFi om dat er dan voor €1,- 100 MB voor 1 dag op mijn m...

Vodafone nieuwe actie Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Een aantal dagen terug heb ik telefonisch contact gehad met een Vodafone medewerker mbt het afsluiten van een nieuw abonnement in combinatie met een nieuw toestel. Van de vriendelijke ...

Geen ontvangst 6171 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vanmorgen totaal geen ontvangst meer. Ik heb een zakelijk abbonement, maar hier word ik echt niet vrolijk van. En dan bel ik Vodafone en krijg ik als antwoord om de telefoon uit te zetten en na ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen