davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Hoe moeilijk kan het zijn?

Als overstappende klant van tmobile naar vodafone vind ik jullie werkwijze gewoonweg kansloos! 5 oktober is mij de mogelijkheid geboden door tmobile over te stappen naar een andere provider ivm een dekkingsklacht en heb ik gekozen voor vodafone omdat hier wel goede ervaringen mee HAD. Nu ben ik al meer dan 7 dagen bezig een abonnement af te sluiten.

10 medewerkers vertellen 10 verschillende verhalen. Hopeloos! Ik bel dus elke keer de klantenservice terug om te verifieren of de andere medewerker wel gedaan heeft wat hij zegt. Maar nee de ene clown is nog erger dan de ander.

Ene keer staat de bestelling vast in het winkelwagentje, andere keer is er niks binnen gekomen...voor wat is het ordernummer dan? Of mijn nummerbehoud is niet doorgekomen bij jullie. Dat is jullie probleem! Ik vul het formulier toch goed in. En dan laat ik het nog op de chat verifieren, dan hoor je jaaaa je bestelling is goed doorgekomen!

Niet dus, en nu moet ik weer zoveel tijd wachten omdat er een case aangemaakt is. Waar slaat dit allemaal op? Neem ipv 1000 gewoon 50 medewerkers aan die in staat zijn hun werk goed te verrichten en juiste informatie te verschaffen en toegang hebben tot de benodigde systemen ipv het circuspersoneel waar jullie nu over beschikken..

Net weer met een circus act van u gesproken. Die vertelt me nu weer dat er een case aangemaakt moet worden voor me nummerbehoud. Mooi verhaal kan ik weer langer wachten op mijn toestel! Fantastisch! En dan sluit ik nog een abbo af via friends and family. En dan spreek ik tmobile nog en die vertelt me dat vodafone gewoon op knopje "verzenden" moet drukken voor het nummerbehoud.

En jullie motto is...Ja meneer wij kunnen de aanvraag voor u annuleren dan kunt u de aanvraag opnieuw doen. Wauw! Leuk man die iphone 6s, kan ik nog langer wachten. En dan kunnen jullie nog in het systeem zien dat de aanvraag al 3x is geannuleerd. Ow ja, en in myvodafone kan ik alles nagaan? Ja mooi verhaal maar ben geen vodafone klant.

Hoe moeilijk kan het zijn een abbo bij jullie af te sluiten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Tof man keyboard ninja! Groene lopers kom ik niet vaak tegen...Klaarblijkelijk is het enigste verstand dat jij hebt, gericht op groene lopers uitrollen en waardeloos commentaar geven!!

Fijne avond meneer senior netwerker!

Bekijk in context

2 Reacties 2
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Tof man keyboard ninja! Groene lopers kom ik niet vaak tegen...Klaarblijkelijk is het enigste verstand dat jij hebt, gericht op groene lopers uitrollen en waardeloos commentaar geven!!

Fijne avond meneer senior netwerker!

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic