marco67

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer registratie voor overzetten simkaart van Samsung naar Iphone

Hallo,

Ik heb op dit moment een Samsung met Vodafone prepaid. Nu heb ik recentelijk een Iphone
gekocht. In de Vodafone winkel werd mij verteld dat het mogelijk is om een andere Iphone simkaart te kopen en mijn huidige abonnement over te zetten hierop. Het was wel nodig om mijn 06-nummer te registreren. Ik begreep dat dit via het internet kan. Nu heb ik een Vodafone account maar het is me onduidelijk hoe ik mijn 06 nummer moet registreren.


Groeten van

Marco
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Als ik het goed begrijp heb je dus een nieuw toestel besteld met een abonnement. Bij het toetsel wordt een simkaart geleverd. Mocht je deze nog niet binnen hebben dan kun je via de klantenservice, my Vodafone of de winkel een simkaart aanvragen. Dit simkaartje wordt dan geregistreerd op het nummer van het abonnement.


marco67
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven,

Ik heb de Iphone in een mac store gekocht. Ik heb er verder geen abonnement bij, het is een los toestel. Voor mijn huidige Samsung smart phone gebruik Vodafone prepaid(piek en dal). Ik zou graag willen dat mijn nummer wordt overgezet naar het nieuwe toestel. Ik heb begrepen dat de simkaart van de Samsung niet zo maar kan worden overgezet naar een Iphone. Het schijnt wel mogelijk te zijn een simkaart van Samsung over te zetten naar de Iphone door er een stukje vanaf te knippen. Voor de simkaart die ik nu heb werkt dit helaas niet.

Groeten van

Marco
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt dan het beste langs een Vodafone winkel gaan om meteen een nieuwe simkaart te halen. Dit is de snelste manier omdat je hem meteen mee krijgt.
Je kunt ook inderdaad een simkaart via my Vodafone /vodafone.nl bestellen of via de klantenservice vanaf maandag weer.
https://www.vodafone.nl/gratis-simkaart/?cms_campaign_id=00167&cms_channel_id=sea&cms_media_id=%2Bgr... is eventueel voor gratis online een simkaart te bestellen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
marco67 is het wel gelukt om je gegevens te registreren via My Vodafone? Als je inlogt krijg je normaal gesproken meteen een pop-up met de vraag om je gegevens te registreren. Is dit bij jou niet het geval?
marco67
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Nadia,

Volgens mij heb ik mijn gegevens geregistreerd. Ik krijg geen pop-up.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Helemaal super marco67. Je kunt dit zien doordat je adresgegevens e.d. worden weergegeven in je My Vodafone account. Alvast veel plezier met je iPhone.
marco67
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is uiteindelijk gelukt. Ik begrijp niet helemaal waarom in winkel zo moeilijk gedaan werd. Ik ben naar een andere Vodafone winkel gegaan en kreeg een nieuwe Simkaart en mijn nummer werd overgezet.

Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het opgelost is
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic