Timr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe lang duurt het voordat Micro-Sim actief word?

Hallo Forum,
 
Ik ben vandaag overgegaan van een normale SIM-kaart op een MicroSIM. Nu zit ik alleen met het probleem dat de microsim niet werkt, en mijn vodafone overzicht alleen mijn oude tijdelijke mobiel weergeeft.
 
Hoe lang duurt het totdat de microSIM actief word? Als ik nu via mijn mobiel een mobiel netwerk uitkies krijg ik de melding ''Uw simkaart staat verbinding met dit netwerk niet toe''.
 
Alvast bedankt,
~Tim
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Timr,

De microsimkaart zal nog geactiveerd moeten worden. Ik wil je vragen om deze vraag via Twitter of Facebook te stellen. Mijn collega's kunnen de simkaart dan activeren. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice: 0654500100.

Bekijk in context

3 Reacties 3
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Timr,

De microsimkaart zal nog geactiveerd moeten worden. Ik wil je vragen om deze vraag via Twitter of Facebook te stellen. Mijn collega's kunnen de simkaart dan activeren. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice: 0654500100.
rielo1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit met hetzelfde probleem, is er nog iemand die mijn microsim kan activeren??
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @rielo1 Àls je even contact met ons opneemt via ons twitter of facebook account kunnen we je daar verder helpen om je sim te activeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic