ienemini

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen netwerk 4651 Steenbergen

sinds gisteren 4-9-2013 geen netwerk in de postcode 4651 .Dit betreft mensen met vodafone abbonnement ,hollandsenieuwe of syss abbonnement EN een smartphone.Als je de simkaart in een gewone mobiel stopt wel bereikbaar of je instelling verandert naar 2g maar daar betaal je geen abbonnement voor.
10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! 
 
Heb je het toestel al eens uitgezet en hierna de SIM kaart verwijderd en hierna opnieuw geplaatst? Dan zou je gewoon bereik moeten hebben.
 
Groet: ^PS
herold

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit al gedaan maar heb gewoon geen netwerk.
kan zelfs geen berichten versturen. had deze ochtend 7 voicemail berichten? en geen telefoon gehoord.
Wou net een sms verturen, kreeg de melding MISLUKT!!!! en dat al enkele weken, ik wordt hier niet goed van.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is inderdaad vervelend en doet het netwerk het ook niet via WiFi? Kijk anders hier of er enige storingen in je buurt zijn of werkzaamheden.
 
Groet: ^PS
EvdEnden

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb geen smartfoon, maar gewoon old fashion Nokia'tje.
 
In steenbergen geen bereik, was vanmiddag in Willemstad en daar had ik wel bereik.

Van m'n werk heb ik nog een telefoon (ook vodafoon abbo) en die doet het wel.
EvdEnden

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beide opties geprobeerd, maar geen resultaat.
 
Bij opstarten geeft hij wel aan dat hij vol bereik heeft, maar zodra je probeert te bellen, dan is het netwerk in eens verdwenen. Ook zie ik steeds een wisselend tekentje qua netwerk. Dan een antenne symbool, dan weer 3g.
Nu steeds het antenne symbool, maar geen netwerk.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey EvdEnden,

Op die postcode is helaas een storing. Er wordt hard gewerkt dit zo snel mogelijk op te lossen.
Excuses voor het ongemak.
ClaudiaS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo
Hoe lang gaat deze storing duren? Erg vervelend. Ben gewoon niet bereikbaar!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het betreft een storing dus dat kan ik helaas niet voorspellen. Wellicht helpt het om je toestel in te stellen op 2g tot het opgelost is. Hopelijk is het allemaal zo weer voorbij. Nogmaals excuses voor het ongemak.
dalgic32

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook in Den Haag heb ik geen netwerk. De bereik laat 4 kolomen zien maar als ik wil bellen krijg ik de melding " niet aangemeld bij netwerk" en ik kan niet gebeld worden.

Herstart , de simkaart en baterijen verwijderd en opnieuw opgestart en alsnog lukt het niet om te bellen en gebeld te worden

graag een oplossing hiervoor
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@dalgic32 Maak voor jouw postcode even een apart topic aan. Zo kunnen we nagaan of er meer klanten zijn die hier last van hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic