Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,087Oplossingen
  • 1,463Discussies
  • 74.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Email Vodafone thuis op Samsung Galaxy S4 Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer de email in te stellen op de nieuwe Samsung S4 maar dit lukt niet met mijn Vodafone Vast ofwel thuis abonnement. Gegevens ingegeven:account: naam@vodafonethuis.nlpop3: pop3.vodafonethuis.nl...

Voicemail Vast op Mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Kan iemand mij helpen hoe ik mijn voicemail aan kan zetten van mijn vaste nummer op mijn mobiel?Eerder in de forum heeft iemand hetzelfde probleem gehad dus heb ik de oplossing geprobeerd maar d...

Quincy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1333 Almere, geen bereik, iPhone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Ik heb sinds 3 dagen geen bereik met mijn iPhone 5. Normaal heb ik wel vaker problemen met het bereik, maar sinds dat ik wakker werd vanmorgen heb ik 1x heel even bereik gehad en nu blijft...

storing stevensweert Alleen-lezen Onopgelost

In stevensweert is er sinds 3 dagen slecht tot geen bereik. Is dit bekend en wordt er gewerkt aan een oplossing??

nkruger door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht bereik 3818GP Alleen-lezen Onopgelost

Rond postcode 3818GP (Amersfoort) is het bereik veel slechter dan normaal

wloots door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3581 KP stukgemaakt door onderhoud 3582 KE Alleen-lezen Opgelost

Hoi! Dat jullie het even weten: de mast op 3581KP is er van ellende ook maar even gestopt nadat het onderhoud aan 3582KE is begonnen vanochtend, zowel 2G als 3G (overigens was die mast al 2 uur down v...

RuudNL door Liefhebber
  • 650 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 126 Likes

Storing Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar topic met zelfde onderwerp. AUB eerst even kijken of er al een topic over bestaat voor je een nieuwe maakt.

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

Ben ik nou totaal geblokkeerd vanwege veel gebruik ? Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen maandag 24-6-2013 werd ik op zeer onaangename manier benaderd door een medewerker van uw klantenservice een super irritante persoon die graag naar haar zelf luistert en waar geen speld tusse...

MG9 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik in eigen huis en omgeving 1319 Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerker, We zijn een begin dit jaar verhuist naar een nieuwbouwbuurt van een paar jaar oud vanaf 2006 welke steeds meer groeit.Maar vanaf het begin heb ik al op meerdere plaatsen in en om de ...

Rayray door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone 2G & 3G in Eindhoven - 5621 JC Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik ben wonend in Eindhoven op postcode 5621JC, en sta bij jullie onder contract tot 2-5-2014.Onlangs heb ik een nieuwe HTC One X gekocht, omdat mijn netwerkdekking zo slecht was, het b...

r00200the door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Almer 1335 Alleen-lezen Opgelost

Weer storing van onze router. Is er een storing of ligt het aan ons?

geen netwerk en dus niet werkzaam kunnen zijn.. wat nu??? Alleen-lezen Onopgelost

ik heb eerder al een bericht geplaatst waarin ik melde geen bereik te hebben van netwerk op postcode 6691AD, maar helaas nog geen bericht terug gehad. nu snap ik dat het druk kan zijn maar hier houden...

biancavank door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen bereik thuis??? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb thuis sinds 2 dagen bijna tot geen bereik, alleen maar wifi dus ik ben niet bereikbaar,is totaal niet meer van deze tijd, 5735PR, wat nu???

namamida door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blackberry 10 vodafone apps Alleen-lezen Onopgelost

ik heb even een vraagjezijn er al vodafone apps in de maak voor blackberry 10?zoals mobile protect contacten backup en my vodafone? graag hoor ik het.

roberto1806 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

HULbij het vinden van een oplossing/MEDISCHE NOODZAAK Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Ik ben overgestapt van Hi naar Vodafone en bij het belcompany begrepen dat ik onbeperkt internet en bellen heb.Medio juni werd ik verrast dat ik een te hoge internet verbruik heb, ik heb...

adilson door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My vodafone registratie. Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag mijn nieuwe prepaid willen registreren op my vodafone maar mijn tijdelijk wachtwoord komt maar niet aan via SMS. Kan ik hier mee geholpen worden? Kan ik wel mijn nummer prive doorsturen n...

Dax door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afspraak niet nakomen Alleen-lezen Onopgelost

Beste, ik heb op 06-06-2013 een klacht ingediend inzake problemen met mijn netwerkdekking.Ik kreeg een bevestiging in mijn email dat deze binnen 10 werkdagen beantwoord zou worden..... Echter tot op h...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen