hopeloos

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

15 juli een online abonnement afgesloten, alle stappen gedaan die ik moest doen.
20 juli toestel geleverd, diezelfde dag terug gebracht naar de winkel, inclusief het formulier MODELFORMULIER VOOR HERROEPING, was niet gegaan zoals ik het heb aangegeven tijdens de online bestelling, heb dus geannuleerd. Sinds 20 juni bezig om mijn geld voor het vooruit betaalde toestel terug te krijgen. Constant aan het bellen, ik heb met zoveel medewerkers gesproken, er zijn al 12 cases geopend.
Als ik dan bel over een case, kan men niks vinden, case bestaat niet, of er zijn alleen maar 3 cases. Vreemd, bij ieder contact met Vodafone zegt de persoon standaard, ik zal HIER EEN CASE VOOR MOETEN OPENEN. Als je dan belt voor een update, we hebben 5 tot 10 dagen om u te antwoorden, bel je op na deze termijn, is de case verdwenen en gaan ze wederom een nieuwe case open. 12 dus al in totaal waarvan ze er maar 3 van terug kunnen vinden.
Vandaag wederom gebeld, ik had een e-mail ontvangen, CASE GESLOTEN!!!
*********
Reacties
Beste heer @@@@@@@,

U heeft onlangs contact opgenomen met Vodafone in verband met de ontvangen rekening van uw geannuleerde abonnement met nummer 06#######. (Het vermelde nummer is niet eens van Vodafone)

Ik heb een en ander voor u nagekeken en zie dat deze kosten inderdaad onterecht zijn berekend. Ik heb het bedrag van € 56,54incl.BTW dan ook meteen gecrediteerd. Dit bedrag is verrekend met uw openstaande rekening. U ontvangt hiervan nog een credit nota.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Namens Vodafone bied ik u onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Maria
Vodafone Complaint Services
- , 18 september 2017 om 14:39
Je vraag is afgesloten. Je kunt geen reactie meer plaatsen. *************************Case gesloten, kan niet meer reageren, nu kon dat al nooit maar oke.Ze gaan een terugboeking doen voor een abonnement voor een telefoonnummer dat niet van Vodafone is.Mijn betaling van 604 Euro voor de telefoon daar spreekt niemand over, hier zijn dan wel al 12 cases voor geopend.Wederom gebeld en wat denk je, er is een nieuwe case geopend, nummer 13.What a **fuk**ing companyJe vraag is afgesloten. Je kunt geen reactie meer plaatsen.
Lijkt mij een goed idee om voor iedere case een post aan te maken, wie weet helpt het.
Hopeloos
8 Reacties 8
hopeloos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zojuist 44 minuten in de wacht doorgebracht met VodaFone, toen werd de verbinding verbroken.
Of ze nu een nieuwe case heeft geopend? Wie mij gaat terugbellen eventueel?
hopeloos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb wederom teruggebeld, Denis wist mij te vertellen dat zijn collega zojuist een case heeft geopenddat kon hij wel zien, helaas kon hij geen case nummer vinden. Handig systeem gebruiken ze bij Vodafone.
Denis oplossing is, hij opende een nieuwe case. Dit is nummer 14.
Ik heb wel een case nummer gekregen, 7093543, tegenwoordig vraag ik dit aangezien ze anders zeggen dat er geen case is.
Uiteraard deelde hij zijn medeleven mee en begrip voor de situatie. Hij had vermeld in de case dat ze zo snel mogelijk tot creditering van mijn 604,40 euro moesten overgaan. Het zou worden opgepakt door de afdeling die hier over gaat.
Nu maar hopen dat het niet Maria is van Vodafone Complaint Services is, die schijnt nog niet eens de moeite te nemen om te kijken of het mobiel nummer waar ze voor crediteert wel een Vodafone nummer is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi hopeloos, jammer om te lezen dat het een en ander niet goed is gelopen. Via deze weg kunnen we je helaas niet verder helpen. Ik ga ervan uit dat onze collega's je klacht zo goed mogelijk zullen oplossen.
hopeloos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt Serkan voor je bemoedigende woorden, helaas dat je uitgangspunt, " onze collega's je klacht zo goed mogelijk zullen oplossen", is niet echt van toepassing. Ben al sinds 20 juli bezig en tot vandaag is het niet opgelost, de wijze waarop men deze zaak behandeld is K.. tenomen.
Heb vandaag nogmaals gebeld, na uitleg werd ik doorverbonden met de afdeling facturen.
Harry heeft alles nagekeken, ja er stond een uitbetaling klaar, 9.93 Euro. De 604,24 zag hij niet staan. Dit bedrag was te hoog voor hun afdelingen en werd afgehandeld door een andere afdeling, Credit Specials. Harry verbind me door met deze afdeling, na 5 minuten kreeg ik het keuze menu van de computer, optie 1 moest ik hebben, "Helaas is deze afdeling niet beschikbaar, probeert u het later nog eens"
Ja ja ja, Vodafone's klantenservice werkt top en inderdaad de slogan, "Laten we het de aandacht geven die het verdient" is zo van toepassing.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi hopeloos,

Via het forum hebben we niet de middelen om deze klacht voor je op te pakken. Het forum is een platform om ervaringen en meningen over onze producten en diensten te delen. Een klacht zoals die van jou, kan via deze weg niet opgelost worden. Vandaar dat ik je toch nogmaals ga aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons ook een bericht sturen via Facebook of Twitter als je dat fijner vindt!
hopeloos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je Sharon voor deze opmerking over mijn klacht.
Ik ben blij dat je duidelijk hebt gemaakt waar dit forum voor is bedoeld.
Letterlijk staat op My/Vodafone over het forum het volgende;

Deel je ervaringen of informatie over Vodafone diensten, producten en toestellen met andere bezoekers.

Mijn advies voor jouw, dat je eens goed moet lezen, het gaat allemaal over mijn ervaring met het PRODUCT en met de SERVICE. Een dienst van Vodafone volgens mij.
Ik ben dus niet op dit forum om mij klacht opgelost te krijgen, helaas heb ik daar jullie Klantenservice voor, DE SERVICE of dienst als je zo wilt.

Als de bestelling van het PRODUCT gegaan zou zijn zoals ik het had besteld zat ik ook niet met dit probleem, mijn ERVARING dus.
Als jij van mening bent dat ik hierover niet kan of zou mogen schrijven stel ik voor dat men de regels van het forum aan gaat passen.
Dus voor nu blijf ik mijn ervaringen over de service, diensten, producten en wat meer delen.
Dus terug naar mijn ervaringen.
Er is uiteindelijk ook goed nieuws te melden. Via My/Vodafone heb ik een vraag gesteld over de case. Uiteraard geen antwoord op ontvangen. Zover de online service, het chat window werkt al weken niet, zover de andere online service. Bellen over een case is zinloos, standaard antwoord,"wij hebben 5 tot 10 dagen om te antwoorden bla bla bla "
Allemaal Top diensten en service.

Ik heb afgelopen maandag maar weer eens met de helpdesk gebeld. Ook een SERVICE of is het een dienstverlening?
Mijn case nummer kon men niet vinden, er werd voorgesteld om een nieuwe case te open om het probleem op te lossen. Gezien mijn ervaringen met deze dienstverlening en hun cases heb ik de verbinding verbroken. Neem de niet eens te moeite meer om iets te zeggen, gewoon opgehangen.
What's the point. Case number how many?

Na 2 maanden was ik er eindelijk achtergekomen dat de teruggave van 604,24 euro nooit is verwerkt en dat dit alleen maar gedaan kan worden door Credits Specials.
Onthoud deze naam.????
Ik heb opnieuw gebeld met De SERVICE, dienstverlening en meteen letterlijk gezegd, "kunt u mij doorverbinden met Credits Specials."
Niet te geloven maar ik werd meteen doorverbonden, deze keer geen lul verhalen zoals, "sorry maar wij kunnen niet naar buiten bellen" of " sorry maar wij kunnen die afdeling niet bereiken vanuit de helpdesk, ik kan een case voor u openen".
Mijn favoriete uitspraak, "sorry maar er is geen tweede level helpdesk of supervisor, er is alleen deze helpdesk".
Nou dat is toch een geruststelling dat Vodafone maar 1 level helpdesk heeft en die zo goed functioneerd dat er geen supervisor aanwezig hoeft te zijn.
Maar oké, ik schreef er is ook goed nieuws te melden, Credits Specials.

Annemarie beantwoorde mijn telefoontje, heeft alles nagekeken en inderdaad, er was geen case over een uitbetaling van 604,24 euro of wat dan ook. Er was wel een case over 9 euro en centen. Nou nou was ik blij. Ze stelde voor dat ze het zou gaan uitzoeken voor me en mij zou terugbellen binnen 1 uur. Ik was stom verbaasd. Werkelijk? Iemand die inderdaad iets ging doen om het op te lossen? Kon het niet geloven. Annemarie belde mij terug binnen een uur. Ze had alles uitgezocht en ja, er was inderdaad een credit order voor 604,24 euro binnen gekomen die zelfde dag. (Ok, na 65 dagen was dan eindelijk iets goed gegaan).
Annemarie vertelt me dat aanstaande vrijdag de uitbetaling zal plaatsvinden, komende week zou het geld op mijn rekening staan.
Na 30 telefoontjes en net zoveel helpdeskmedewerkers, case na case na case, 4 bezoeken aan de winkel en nu, 65 dagen verder, eindelijk iemand die de SERVICE heeft verleend die je mag verwachten van een bedrijf.

Annemarie heeft duidelijk de juiste instelling, een probleem pak je aan en lost het op.
De werkwijze van Vodafone is meer van, open een case voor ieder telefoontje, neem 5 tot 10 dagen om te reageren en sluit de case naar 10 dagen als opgelost. Dit is goed voor de statistieken.

Ik zal mijn ervaring delen of inderdaad komende maandag mijn geld terug is waar het hoort te zijn, in mijn bankrekening en niet in die van Vodafone voor wat? 3 maanden of zo.

Mijn persoonlijke ervaring, als je een product wilt kopen, doe het niet online.
Als je online toch besteld, en je wilt het annuleren gebruik het bijgeleverde formulier maar BRENG HET NIET TERUG NAAR EEN WINKEL. Stuur het op. Dit voorkomt al veel problemen.

Succes met de diensten en producten van Vodafone.
Als ik mijn geld terug heb zal ik eens kijken of ik nu dan eindelijk mijn bevestiging kan krijgen van de annulering.
Wacht ik al op sinds 20 juli.
Niet dat ik nu wederom een klacht over Vodafone via dit forum wil oplossen . Wil de moderators niet op het verkeerde been zetten. Het is gewoon mijn ervaring met annuleren.

Met vriendelijke groet,
Hopeloos
Dankzij Annemarie nu met een sprankje hoop. ????

hopeloos
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou eindelijk dan, Annemarie was de juiste persoon, na maanden van telefoontjes met een helpdeskmedewerkers, case na case openen, is er uiteindelijk 1 persoon in deze lange rij van personen die haar woord is nagekomen.
Geld is terug na 3 + maanden zo wat.
Verontschuldiging of bloemtje zat er helaas niet meer in, kost te vee aan service en hier is geen protocol voor.

Heeft me wat geduurd.
Advies, cases openen zal je niks helpen.
Vragen stellen online in MyVodadone werkt niet, je zult nooit een antwoord krijgen.
Online bestellen, NOOIT DOEN
Hulp vragen in de winkel, kan best maar ook ze krijgen te maken met de helpdesk
Functioneerde de helpdesk van Vodafone? Absoluut niet, zijn alleen maar protocollen die men opvolgt, gaat om de statistieken niet om het oplossen van een probleem.
Tweede helpdesk waar je jouw probleem kunt escaleren, bestaat schijnbaar niet.
Terug gebeld worden door een mens dat is een zeldzaamheid.

Betaal je rekening te laat en kijk eens hoe vaak je gebeld gaat worden, hoeveel e-mails je gaat ontvangen.
Ja dan werkt de service opeens wel, jammer dat dit de Service voor Vodafone zelf is en niet voor de klant.

Top bedrijf.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic