Dank je Sharon voor deze opmerking over mijn klacht.
Ik ben blij dat je duidelijk hebt gemaakt waar dit forum voor is bedoeld.
Letterlijk staat op My/Vodafone over het forum het volgende;
Deel je ervaringen of informatie over Vodafone diensten, producten en toestellen met andere bezoekers.
Mijn advies voor jouw, dat je eens goed moet lezen, het gaat allemaal over mijn ervaring met het PRODUCT en met de SERVICE. Een dienst van Vodafone volgens mij.
Ik ben dus niet op dit forum om mij klacht opgelost te krijgen, helaas heb ik daar jullie Klantenservice voor, DE SERVICE of dienst als je zo wilt.
Als de bestelling van het PRODUCT gegaan zou zijn zoals ik het had besteld zat ik ook niet met dit probleem, mijn ERVARING dus.
Als jij van mening bent dat ik hierover niet kan of zou mogen schrijven stel ik voor dat men de regels van het forum aan gaat passen.
Dus voor nu blijf ik mijn ervaringen over de service, diensten, producten en wat meer delen.
Dus terug naar mijn ervaringen.
Er is uiteindelijk ook goed nieuws te melden. Via My/Vodafone heb ik een vraag gesteld over de case. Uiteraard geen antwoord op ontvangen. Zover de online service, het chat window werkt al weken niet, zover de andere online service. Bellen over een case is zinloos, standaard antwoord,"wij hebben 5 tot 10 dagen om te antwoorden bla bla bla "
Allemaal Top diensten en service.
Ik heb afgelopen maandag maar weer eens met de helpdesk gebeld. Ook een SERVICE of is het een dienstverlening?
Mijn case nummer kon men niet vinden, er werd voorgesteld om een nieuwe case te open om het probleem op te lossen. Gezien mijn ervaringen met deze dienstverlening en hun cases heb ik de verbinding verbroken. Neem de niet eens te moeite meer om iets te zeggen, gewoon opgehangen.
What's the point. Case number how many?
Na 2 maanden was ik er eindelijk achtergekomen dat de teruggave van 604,24 euro nooit is verwerkt en dat dit alleen maar gedaan kan worden door Credits Specials.
Onthoud deze naam.????
Ik heb opnieuw gebeld met De SERVICE, dienstverlening en meteen letterlijk gezegd, "kunt u mij doorverbinden met Credits Specials."
Niet te geloven maar ik werd meteen doorverbonden, deze keer geen lul verhalen zoals, "sorry maar wij kunnen niet naar buiten bellen" of " sorry maar wij kunnen die afdeling niet bereiken vanuit de helpdesk, ik kan een case voor u openen".
Mijn favoriete uitspraak, "sorry maar er is geen tweede level helpdesk of supervisor, er is alleen deze helpdesk".
Nou dat is toch een geruststelling dat Vodafone maar 1 level helpdesk heeft en die zo goed functioneerd dat er geen supervisor aanwezig hoeft te zijn.
Maar oké, ik schreef er is ook goed nieuws te melden, Credits Specials.
Annemarie beantwoorde mijn telefoontje, heeft alles nagekeken en inderdaad, er was geen case over een uitbetaling van 604,24 euro of wat dan ook. Er was wel een case over 9 euro en centen. Nou nou was ik blij. Ze stelde voor dat ze het zou gaan uitzoeken voor me en mij zou terugbellen binnen 1 uur. Ik was stom verbaasd. Werkelijk? Iemand die inderdaad iets ging doen om het op te lossen? Kon het niet geloven. Annemarie belde mij terug binnen een uur. Ze had alles uitgezocht en ja, er was inderdaad een credit order voor 604,24 euro binnen gekomen die zelfde dag. (Ok, na 65 dagen was dan eindelijk iets goed gegaan).
Annemarie vertelt me dat aanstaande vrijdag de uitbetaling zal plaatsvinden, komende week zou het geld op mijn rekening staan.
Na 30 telefoontjes en net zoveel helpdeskmedewerkers, case na case na case, 4 bezoeken aan de winkel en nu, 65 dagen verder, eindelijk iemand die de SERVICE heeft verleend die je mag verwachten van een bedrijf.
Annemarie heeft duidelijk de juiste instelling, een probleem pak je aan en lost het op.
De werkwijze van Vodafone is meer van, open een case voor ieder telefoontje, neem 5 tot 10 dagen om te reageren en sluit de case naar 10 dagen als opgelost. Dit is goed voor de statistieken.
Ik zal mijn ervaring delen of inderdaad komende maandag mijn geld terug is waar het hoort te zijn, in mijn bankrekening en niet in die van Vodafone voor wat? 3 maanden of zo.
Mijn persoonlijke ervaring, als je een product wilt kopen, doe het niet online.
Als je online toch besteld, en je wilt het annuleren gebruik het bijgeleverde formulier maar BRENG HET NIET TERUG NAAR EEN WINKEL. Stuur het op. Dit voorkomt al veel problemen.
Succes met de diensten en producten van Vodafone.
Als ik mijn geld terug heb zal ik eens kijken of ik nu dan eindelijk mijn bevestiging kan krijgen van de annulering.
Wacht ik al op sinds 20 juli.
Niet dat ik nu wederom een klacht over Vodafone via dit forum wil oplossen . Wil de moderators niet op het verkeerde been zetten. Het is gewoon mijn ervaring met annuleren.
Met vriendelijke groet,
Hopeloos
Dankzij Annemarie nu met een sprankje hoop. ????