Vodafone spreekt over redelijk verbruik wanneer je je abonnement meer gebruikt in Nederland dan in de EU *. Ze kijken hierbij naar een periode van vier maanden. Heb je dus in vier maanden tijd je abonnement meer gebruikt in Nederland dan in het buitenland? Dan kun je je abonnement gewoon blijven gebruiken in de EU.
Heb je in vier maanden tijd je abonnement meer gebruikt in het buitenland dan in Nederland? Dan nemen we contact met je op en word je op de hoogte gesteld van je verbruik in het buitenland. We vragen je dan om je duurzame band met Nederland aan te tonen en je internetverbruik in het buitenland aan te passen.
Er is sprake van een duurzame band als je hier woont, werkt of studeert. Maar ook wanneer je:
- in Nederland woont maar in het buitenland werkt of andersom (grensarbeiders)
- voor een aantal maanden ‘overwintert’ binnen de EU
Je kan je data inzien op je laatste 4 facturen die je hebt ontvangen. De facturen zijn natuurlijk wel in te zien en dan kan je zien of je teveel hebt gebruikt. Daarnaast, als je het precies wil weten, neem dan contact op met de klantenservice. Vanuit het buitenland kan je bellen naar 0031654500100.