Na live chat, moest ik met dit emailadres contact opnemen.
(
betalingsverwerking@vodafoneziggo.com)
(maar het blijkt dat ik niet bij deze afdeling moet zijn, maar zij verwijzen of helpen me ook niet verder)
(zie bijlage: reactie betalingsverwerking afdeling)!!!!
Hierna 2x gebeld, en een klachten case aangemaakt.
**
Krijg ik 0 response op.
Bel ik nog een keer, maken ze weer een nieuwe klachten case aan (waarom, geen idee), hier hoor ik ook niets van.
(
registratienummer 14223152)Bel ik vandaag, wordt er doodleuk aangegeven dat beiden cases zijn gecanceld. Maar ik heb nog geen enkele reactie van jullie. Jullie hebben blijkbaar zelf geen idee welke afdeling dit moet oppakken en intussen sturen jullie mij van het kastje naar de muur en wordt en helemaal niks opgelost.
Klantnummer: **
Dus wat gaat het nu worden Vodafone?
Ik heb meer dan 180 minuten met jullie gebeld.
Ik heb een mail verzonden.
Ik heb een lange live chat met jullie gevoerd.
Ik word overal heen gestuurd, moet overal heel lang wachten en niemand lost wat op.
Als bijlage nog een keer de bewijslast (per mobiele nummer) van de totale kosten in mijn ogen en waarom jullie factuur dus niet klopt.
Graag ontvang ik van jullie een reactie PER MOBIELE NUMMER de totale kosten om mij aan te tonen dat mijn informatie onjuist is.
Het is toch niet zo ingewikkeld?
*Bericht aangepast + bijlage verwijderd door moderator. Let op met de informatie die je openbaar deelt*